2021-03-29, 16:15
Medlem
Snart dags för PCT för mig. Står ju olika överallt men tänkte börja med NOLVA 3 veckor efter sista sticket. Då bör jag va 100% på att all testo är ute ur kroppen, right? Så nolvan inte blir meningslös.

Dock är det de här med upplägget. Vissa väljer ju fronta och andra inte?
Tanken är att köra 20mg om dagen. Kanske börja med två veckor sen dra till doktorn mäta värdena och se om man behöver mer eller kan avsluta. Låter det som ett vettigt upplägg?
Citera
2021-03-29, 21:57
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Ja tack gör gärna det, kan va intressant!

Ligger på 12 nmol/L så knappt nån skillnad trots ökad ålder och nån kur i bagaget.

Sorry för att svaret tog två år.
Citera
2021-04-06, 18:06
Medlem
Jaggermeisters avatar
Har en fråga. För att enbart orsaka antagonistiska effekter i ER i bröstvävnad, alltså blockera östrogen att nå receptorerna i bröstvävnad, skulle 10mg Nolvadex E3D funka?

Halveringstiden för Tamoxifen är 5-7 dagar. Så teoretiskt så bör det funka va?
Citera
2021-04-10, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Har en fråga. För att enbart orsaka antagonistiska effekter i ER i bröstvävnad, alltså blockera östrogen att nå receptorerna i bröstvävnad, skulle 10mg Nolvadex E3D funka?

Halveringstiden för Tamoxifen är 5-7 dagar. Så teoretiskt så bör det funka va?
Ja, mer värt att köra så lågt som möjligt, höj lite om du får känningar.
Citera
2021-04-26, 22:06
Medlem
Hej nyss börjat min pct. Kör nolva från märket medical inc. Men är orolig att det är fake? Är det vanligt med fake nolva?
Anledningen till jag tror det är fake är att min lapp på burken är något sne.
Aldrig kört NOLVA innan så har ingen erfarenhet om hur pillrena ska se ut, kännas, lukta osv. Det kan ju såklart variera från märke till märke.
Citera
2021-04-26, 22:08
Medlem
kekkzors avatar
Behöver jag HCG efter en Dboll only kur, 30mg /6 veckor.
Räcker det med Nolva annars och endast HCG om bollarna krympt?
Citera
2021-04-27, 07:35
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hej nyss börjat min pct. Kör nolva från märket medical inc. Men är orolig att det är fake? Är det vanligt med fake nolva?
Anledningen till jag tror det är fake är att min lapp på burken är något sne.
Aldrig kört NOLVA innan så har ingen erfarenhet om hur pillrena ska se ut, kännas, lukta osv. Det kan ju såklart variera från märke till märke.

Nolva är extremt billigt att tillverka, en sned lapp betyder ingenting.
Citera
2021-04-27, 07:36
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekkzor
Behöver jag HCG efter en Dboll only kur, 30mg /6 veckor.
Räcker det med Nolva annars och endast HCG om bollarna krympt?

6 veckor är ingenting. Du behöver inte HCG, knappt Nolva.
Citera
2021-04-27, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Nolva är extremt billigt att tillverka, en sned lapp betyder ingenting.
okejokej, tack för svar. Läste de va UG-LABB. Men blev ändå nervös.
Citera
2021-04-29, 22:42
Medlem
Jag kör 200mg testo E, torsdagar och söndagar, plus 40mg anavar varje dag. Ska köra i 12v. Som pct ska jag köra clomid och hcg. Men nu till min fråga. En jag känner som kurat i ett par år säger att det räcker med ett stick på 5000iu, tolv dagar efter mitt sista stick testo. Är det verkligen ett alternativ att köra 5000iu direkt på en o samma gång?
Citera
2021-04-29, 22:57
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Jag kör 200mg testo E, torsdagar och söndagar, plus 40mg anavar varje dag. Ska köra i 12v. Som pct ska jag köra clomid och hcg. Men nu till min fråga. En jag känner som kurat i ett par år säger att det räcker med ett stick på 5000iu, tolv dagar efter mitt sista stick testo. Är det verkligen ett alternativ att köra 5000iu direkt på en o samma gång?

Ingen vet säkert. Dock skulle jag sätta det sticket senast dag 10 om jag var dig. Precis som testo e så stänger HCG ned din egenproduktion och därför ska du använda HCG medan du fortfarande har rester av testo e i ditt system.
Citera
2021-04-29, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Ingen vet säkert. Dock skulle jag sätta det sticket senast dag 10 om jag var dig. Precis som testo e så stänger HCG ned din egenproduktion och därför ska du använda HCG medan du fortfarande har rester av testo e i ditt system.

Okej! Men vad hade du personligen kört? Låt säga du börjar med hcg 10 dagar efter sista sticket. Hade du delat upp det i fler omgångar, och isåfall hur mycket per gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in