2021-04-29, 22:11
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Eller hur?!

Jag vill se hur AD hanterar rädslan av mörker och spöken, det kan bli det bästa ikväll
Eller tuffingen Pedram
2021-04-29, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Uh-oh, nu börjar de bli röksugna i uppdragsrummet..
ja det var en liten miss i planeringen de är ju fyra skorstenar till lillebrorsor som börjar vilja röra på sig det är väl bara att dra på sig den där masken och skrika heelllowwww buuuu buu bu bu.Förhoppningvis skickar de in nån som jagar allihopa med en motorsågen så scäryface bajsar på sig för han tror det är en båtmotor
2021-04-29, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är sant, han kör 24 timmar snällhet och har skapat Joel-dagen. Vi är flera som hängt på och försöker att bara sprida kärlek. I alla fall idag! ❤️🐸
Läste det igår men hade svårt att tro på det.
Fint av er...även om jag personligen inte gillar Joel så ska han fan inte vara ledsen.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Efterblivet nigger är svaret. den dagen svartingen åker ut ska firas och jag ska personligen kasta bananer på apan.

Du skulle även fira när Julia åkte ut förra året men det slutade med att du tog en fanbild med henne utanför lokalen i Farsta. Det skrev du själv på FB.

Såg ut som att du inte mådde så bra på bilden. Jag finns här om du behöver prata.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Jag menar allvar. Det är fan egentligen skit att spy ut sig dravel. Jag vill fan må bra när jag lägger kritik.
Att snacka om andra och latja till det skall fortfarande vara okej men nu är min gräns nådd. Och även andra borde fatta det, men jag skall inte läxa upp andra, det får komma frivilligt.
Bra!
Har saknat den gamla vanliga grodan.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är sant, han kör 24 timmar snällhet och har skapat Joel-dagen. Vi är flera som hängt på och försöker att bara sprida kärlek. I alla fall idag! ❤️🐸

Javisst. En liten dag där vi bara kan njuta och snacka oss fram. En enda liten dag av 99 dagar.
Joel 29 april dagen.
2021-04-29, 22:13
Medlem
Det bästa i det här är att Adrian och Pedram har blivit så JÄVLA lurade.
2021-04-29, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Du skulle även fira när Julia åkte ut förra året men det slutade med att du tog en fanbild med henne utanför lokalen i Farsta. Det skrev du själv på FB.

Såg ut som att du inte mådde så bra på bilden. Jag finns här om du behöver prata.

AAAHAHA jag dooeg
2021-04-29, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Läste det igår men hade svårt att tro på det.
Fint av er...även om jag personligen inte gillar Joel så ska han fan inte vara ledsen.
Det var Gangbang🐸 som började och till en början trodde jag inte ett ord på det men han har fan varit exemplariskt. Dock lovade han bara 24 h så vi får väl se sen.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Där e du grym..bra där.

Vad tror vi om skräcknatten? Blir det action?
Mitt besök har däckat så jag har tid att kolla, men vill fan inte väcka henne med skrik från avgrunden.

Haha.
Klart man vill se lite hetta nu. Det finns bra förutsättningar för det, alkohol, stress och fortfarande en del ouppklarade affärer.
Medlem
Citat:
Mer regel än undantag att nardos upprepar det den andra sagt än att komma med något eget eller ett svar.

Yes, helt bombad. Känns som hon inte kommer ihåg vad som hände för någon sekund sedan. Hon tror det bara var en tanke som kom upp i hennes huvud där och då.

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hon gör så hela tiden den lilla papegöjan

Jupp. Varit snäll när jag sagt hon är en IQ 80-individ. Tror IQ 70 ligger närmare till hands..
2021-04-29, 22:15
Medlem
Citat:
6 min kvar då
eeeeeeyyyoooo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in