2021-04-29, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag har dock en känsla att riktiga BB kommer köra på fullt ut med mer än vad Storebrorsorna bett om så att även dom blir skrämda... Men jag har ofta fel så lägg ingen vikt vid det

Det tror jag garanterat också
2021-04-29, 22:02
Medlem
Så jävla opassande att ligga på grovt sömnunderskott och få brutal huvudvärk när det FÖR EN GÅNGS SKULL ska hända något i huset

vill ju se om de får planen att gå i lås, men vill också skjuta huvudet av mig själv

vad väljer man
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Tror inte det är värt ikväll. Är rädd att detta blir en flopp ändå
Utan tvekan.
Judith kommer troligen lyckas skrämma skiten ur åtminstone Peddot, men då får hon väl genast dåligt samvete och skriker:
" Det är bara Judith, sluta grina min man det är ju Judith HEHEHEHE! Judith är spöket, Judith vill ha kärlek! HEHEHEHHE! Ge Judith en kram nu, Judith är inte farlig. HEHEHEHHE! ALLA SAMLAS FÖR GRUPPKRAM HOS JUDITH NU! Be pojkarna om ursäkt! HEHEHEHE! "
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Orkade inte skriva en roman men du av någon förtjänar alla sammanfattningar som finns! ❤️❤️❤️ Glöm inte att det är Joel-dagen idag! ❤️❤️❤️🐸

Det förtjänar du också ketchup❤ jag är på att hylla lillgöbben! Vi alla borde byta profilbilder till Jolles ansikte för en dag
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jävlar. Stort fucking tack! Nu är jag med på noterna

Ganska kul att lilla bb är skitstolta över att dom lyckades sno hinken och tror att dom är bäst. Och Emelie lurade ju lilla bb att hon var på deras sida trots att hon är med i stora BB nu och sa till dom att dom fått en hink med alkohol och kommer få en till så att när dom får den andra och lilla bb hör "slussen är öppen" så kunde dom direkt kuta ut och ta den från dom.

Så lilla bb är sååå nöjda att Emelie är på deras sida (fast det egentligen är så att hon lurade dom till att ta den) och grabbarna så stolta att dom var så snabba på att knycka den
2021-04-29, 22:03
Medlem
Citat:
Jag har haft mina aningar om det med. Men med tanke på att det är BB så ska vi inte ha för stora förhoppningar.
Håller tummarna för det iaf, för det kommer bli flopp annars!!! Dom kommer inte bli rädda. Så bb skräm alla! Lillebrorsorna kommer garva och peddot ta chansen att slå en tjej och sen skylla på att han blev rädd
2021-04-29, 22:03
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Jag har dock en känsla att riktiga BB kommer köra på fullt ut med mer än vad Storebrorsorna bett om så att även dom blir skrämda... Men jag har ofta fel så lägg ingen vikt vid det

Hade varit GULD!
2021-04-29, 22:04
Medlem
Citat:
Jag har haft mina aningar om det med. Men med tanke på att det är BB så ska vi inte ha för stora förhoppningar.

Har också tänkt tanken. Hoppas!
Medlem
SphincterAnis avatar
När Pedram inser vilken h*ra han jappat...
Medlem
xrlpyts avatar
Uh-oh, nu börjar de bli röksugna i uppdragsrummet..
2021-04-29, 22:05
Avstängd
Sämsta skiten jag sett på länge, ett dagis gäng hade kunnat gjort det bättre
2021-04-29, 22:05
Medlem
Nu måste BB låsa dörren till uppdragsrummet så de inte går ut och vill röka, då ser de ju allt.

Nä, tänket var kul men det lär bli en stor flopp tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in