Citat:
Ursprungligen postat av
StayTrippy
Åh herregud vilka trötta människor det finns här på flashback..
Låt tjejen ha på sig vad fan hon vill. Det är en urringad tröja, ni som klagar antar jag har så skev syn på kvinnor eftersom ni blir så frestade av bröst men inte får ligga? Tycker ni det är jobbigt att vistas i allmänheten?
Jävla äckel personal, har man dem tankarna som vuxen kanske man behöver tänka över sina värderingar och sluta tänka som en våldtäktsman. "Skyll dig själv" precis så våldtäktsmän tänker.
Jag visste inte att det gått så långt i sverige att man t,o,m på FB börjar anamma sharialagar.
Jag är 100% på tjejernas sida här. Om man inte klarar utav som pojke el, man att hålla fingrarna i styr, ska man spärras in, kastreras eller behandlas.
I katolska länder runt medelhavet eller i sydamerika så kan man lugnt räkna med korta kjolar och urringningar, sånt är trevligt. Men försöker man sig på nåt kladdande där så är det ofta kört på riktigt. Männen där kan försvara sina kvinnors rättigheter, tydligen inte här utan man kapitulerar till en unken kvinnosyn som skulle kunna komma från Afganistan.
Tänk om topless modeet hade populärt idag, då hade det blivit kaoz