2021-04-29, 16:03
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Det var ju precis det jag skrev
Allt är söte Adrians fel enligt dig. Eller hur. Så fortsätt med det. Har man så extremt mycket hat i sig mot en person i BB måste det ut.

Om du inte klarar ett par timmar av vänlighet betyder det en enda sak.
Kram från Grodan iallafall

Du brukar ju vara rätt hatisk mot Tanja och kalla henne både det ena och det andra.. Finns mycket hat i din gröna kropp.

Jag hatar inte Adrian.. ogillar gör jag dock eftersom han är så oerhört trist och vägrar att bjuda på sig själv. Det är liksom ingen BB-deltagare.

Glad att du är snäll i en dag iallafall Måste bli svårt imorgon när du ska vara snäll mot Tanja hela dagen!
2021-04-29, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nej nej nej. Det kortet är enkom för Simon. Snodde Simon en öl nu? Kan han iofs behöva. Inte bra för grabben att go all in abstinens......
Såg inte vad han tog men innan sa han att det fanns en cider i kylen. Så det var förmodligen den.
2021-04-29, 16:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Hahaha.
Jag har svårt att tro att du skulle anklaga Simon eller Tanja för något.
Vi är väl ganska överens om att 95% av dina kommentarer är förnedra Adrian.
Tänk nu på Joel dagen.
Allt är faktiskt Simon och Tanjas fel, för en av dom vinner👍
2021-04-29, 16:05
Medlem
Citat:
Tack ketchup. Alla bör följa mitt exempel åtminstone under en viss tid.
Jag har full förståelse att vissa inte kan.
Jag har ju varit jättesnäll sista tiden! Det var bara i starten jag bråkade men en del individer här inne.

Men snälla någon, ni behöver inte ens planera någonting för det är verkligen i jättekul! Inte det minsta kul faktiskt.
2021-04-29, 16:07
Medlem
Citat:
Judith är en vänlig själ. Betyder inte att hon är mesig.
Det säger mer om din inställning mot en medmänniska.
Eller har jag fel
Nu går du för långt med din nyfunna vänlighet. Ojudith är fan ingen vänlig själ utan en tafsare av rang.
2021-04-29, 16:08
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Judith är en vänlig själ. Betyder inte att hon är mesig.
Det säger mer om din inställning mot en medmänniska.
Eller har jag fel
Judith är överlägset den ödmjukaste personen i huset. Bara hon och Dennis som är det.
Medlem
1754s avatar
Narnia är fan korkad som inte röstade på Pedram med tanke på hur han beter sig mot henne.
Bannlyst
Varför får vi inte veta vilka dom andra är som hänger löst?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Såg inte vad han tog men innan sa han att det fanns en cider i kylen. Så det var förmodligen den.

Onej! vad ska ha böla och tjuta i fyllan nu då.. Skicka pojken till rättspsykiatrisk vård.. Har inget i huset att göra den stackaren!
2021-04-29, 16:09
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Du brukar ju vara rätt hatisk mot Tanja och kalla henne både det ena och det andra.. Finns mycket hat i din gröna kropp.

Jag hatar inte Adrian.. ogillar gör jag dock eftersom han är så oerhört trist och vägrar att bjuda på sig själv. Det är liksom ingen BB-deltagare.

Glad att du är snäll i en dag iallafall Måste bli svårt imorgon när du ska vara snäll mot Tanja hela dagen!

Hehehe.
Jag tror jag ligger kraftigt i lä i mängden av dina kommentarer. Jag slänger även väldigt mycket kängor åt andra. Tänk på det. Du lägger all din energi och hat mot endast en person, kraftigt påhejad av Hurtbullen10. Ni två är de märkligaste jag någonsin har sett på Flashback sedan 2010. I många fall är det befogat men det går in i ren desperation. Det känns som ni även kommer att fortsätta efter BB.

Tänk på släpp på hatet. Säg en timme?
Okay.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Narnia är fan korkad som inte röstade på Pedram med tanke på hur han beter sig mot henne.

Jag tycker att den är smart.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Tack. Då kan det fortfarande vara tre eller fyra som kommer hänga löst av de övriga i lilla BB, där Pedram och Simon sitter säkert.

Precis!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in