2021-04-29, 16:09
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Återigen förstör judith o madde veckotemat o låter dom ta allt dom kan med sig in i uppdragsrummet.

Dax riktiga BB skickar in brev nu o säger till dom att Allt ska tillbaka ut i huset genast. Allt utom ett lager kläder o deras tilldelade personliga sak dom fick av real BB.

Ja de är sämst och alldeles för lättlurade! De fasta regler som BB sätter upp när det är temavecka bör väl följas!
2021-04-29, 16:10
Bannlyst
Mergim kampanjar för att folk ska rädda Adrian, för han och Nardos ska sitta i final.
Om nu nardos ville ha Adrian i final så kanske det inte va så smart att nominera honom..
2021-04-29, 16:11
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas att hon är smartare än så... Vore SÅ genomskinligt om han började lägga in stöten nu.

När Madde hade fått in brev med tittarhälsningar och han hörde att det fans ett igkonto för Madde och Adrian så var han ju på henne efter det. Eller på och på, han började klia henne på armen osv. Men han klarade inte mer än en dag
2021-04-29, 16:12
Avstängd
gay produktion ut med språket!!
Medlem
Börjar snart bli dags att tippa hur länge den så kallade skräck kvällen kommer vara,
Jag tippar på 10-15min. Dom kommer bara börja skratta och se direkt att det är Judith, Madde och Nardos så är det klart. Där har ni mitt tips
Medlem
Jahapp. Ikväll blir det kupp igen. Kom på något nytt tråkmånsar.
2021-04-29, 16:13
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har ju varit jättesnäll sista tiden! Det var bara i starten jag bråkade men en del individer här inne.

Men snälla någon, ni behöver inte ens planera någonting för det är verkligen i jättekul! Inte det minsta kul faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu går du för långt med din nyfunna vänlighet. Ojudith är fan ingen vänlig själ utan en tafsare av rang.

Släng allt hat och se människan bakom BB. Hon har definitivt varit på en del gånger men är hon verkligen genomvidrig.

Förra året fanns balans i tråden nu är det bara tragiskt och folk som läser detta kommer inte ens ta detta på allvar längre. Nu pratar jag inte längre om dig utan generellt.
2021-04-29, 16:14
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Varför får vi inte veta vilka dom andra är som hänger löst?

Fattar inte heller. Blir väl inatt under "skräcknatten"
2021-04-29, 16:14
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Narnia är fan korkad som inte röstade på Pedram med tanke på hur han beter sig mot henne.

Det kallas att vara medberoende!!!
2021-04-29, 16:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hehehe.
Jag tror jag ligger kraftigt i lä i mängden av dina kommentarer. Jag slänger även väldigt mycket kängor åt andra. Tänk på det. Du lägger all din energi och hat mot endast en person, kraftigt påhejad av Hurtbullen10. Ni två är de märkligaste jag någonsin har sett på Flashback sedan 2010. I många fall är det befogat men det går in i ren desperation. Det känns som ni även kommer att fortsätta efter BB.

Tänk på släpp på hatet. Säg en timme?
Okay.

Jag ger väl kängor åt andra.. Bara det att du hänger upp dig på när jag skriver om just Adrian för att han är din Officer. Du och DJn satt ju och målade upp krigshistorier om hans storhet i månader sida upp och ner. DET om något är märkligt!
Jag ska släppa mitt ogillande om Adrian när han lämnar huset på Måndag. Sedan ska jag glömma bort hans existens
2021-04-29, 16:15
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
gay produktion ut med språket!!
Hur tänker du. Att alla är gay inne i huset eller de som har byggt huset. Är snickarna gay tror du.
2021-04-29, 16:16
Medlem
basiss avatar
Planering på sub-tonåringsnivå igen från storebröderna, är ju inte direkt överraskande när vi vet vem som är med i trion. 😣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in