2021-04-29, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Kan nån förklara grejen med donken för mig? De har ju de vidrigaste burgarna nånsin Torra ”köttbitar” som knappt påminner om kött då är ju Max,Burger King och Sibylla osv mkt bättre och donken är ju inte billigare. Jag skulle gladeligen gett bort min MD för att få typ fil och müsli istället. Fattar inte att folk kan betala 89 kr på MD när man får mkt bättre burgare på Phils burger, Texas Longhorn, Krubb osv för en ynka tjuga

Japp. Äta donken är som ett straff 2021. Någon kanske kan förklara.

Men för att svara på din fråga. Dennis och Pedram var väldigt glada igår. Standarderna sänks i huset. Hm.
2021-04-29, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ursäkta? Som Joel sagt. Nu hänger jag icke med här.

Att Madde inte ville äta pga kommentaren Emelie la mot Judith om storlek
2021-04-29, 20:44
Medlem
Simon varnad av bb alltså redan under gårdagskvällen framgår i dagens avsnitt då lever han på styva linan 3 varningar så är det hejdå han har redan 2
2021-04-29, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Äh enda anledningen att ta paus är för att det ändå inte händer något i huset nu

Jag har dessutom inga problem med att man tycker olika. Hade alla här tyckt och tolkat allt lika hade jag inte orkat läsa och skriva här. Oftast (läs jämt) roligare att läsa här än att faktiskt kolla på BB. Sen om det är för att årets bb är kasst eller om det är för att det är "kul" här vet jag egentligen inte

Det GÅR inte att hålla sig borta nån längre tid Men måste ju se kaoZet kl 22.30 ikväll

Låt åsikterna clasha

Uppskattar din tid.

Löv/
Nudeln
2021-04-29, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
?????????? har madde sagt det
2021-04-29, 20:46
Medlem
Om Simon vore svartskalle och betedde sig som han gör, skulle han vara hatad och bli kallad alla möjliga saker efter sina vredesutbrott.
2021-04-29, 20:47
Avstängd
Dötiden briljerar...
2021-04-29, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Joel är saknad ❤
Inte ett dugg
2021-04-29, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Aha! Nej, det vet jag inte alls om det hänger ihop. Det tror jag dock inte, kändes mer som att de inte tänkt på att de fick beställa mat. Någon annan kanske har koll?
2021-04-29, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Det GÅR inte att hålla sig borta nån längre tid Men måste ju se kaoZet kl 22.30 ikväll

Låt åsikterna clasha

Uppskattar din tid.

Löv/
Nudeln
Jag satte på ett avsnitt av Husdrömmar. Måste ju tillbaka till liven runt 22 och vill inte hitta någon serie man råkar fastna i. Herregud, vad är vi för människor egentligen? Vi vet ju att det kommer bli fiasko men jag vill se hur illa det blir.
2021-04-29, 20:50
Medlem
Stummakorianderss avatar
Hahaha kommer antagligen inte vara så populär nu men Judith har verkligen växt denna veckan. Har skrattat så mycket åt hennes bus de senaste dagarna 😂
2021-04-29, 20:51
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Simon varnad av bb alltså redan under gårdagskvällen framgår i dagens avsnitt då lever han på styva linan 3 varningar så är det hejdå han har redan 2

Ja fast det verkar som BB tänjer på den där gränsen om man tänker på förra året så fick ju Mergim över 3 varningar men åkte ju inte ut. Han fortsatte ju med sina ordspyor.

Tycker produktionen är inkonsekventa med sina regler och man hade ju hoppats på en förändring den här säsongen men verkar som de fortfarande kör på slapphänt mentaliteten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in