2021-04-29, 13:59
Medlem
Vem var det som kom utspringande från rummet om inte Mössan. Han kan inte hantera att inte veta exakt vad som försiggår.
2021-04-29, 14:01
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Folk fattar inte att dom inte kan skicka in folk att skrämmas p.g.a Corona 😷😷😷😷

in med en masa som är immuna....inte jätte svårt. o dom kan ha masker på sig som alla andra som går in i huset i produktionen.
2021-04-29, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så du menar att det inte varit andra människor i huset? Senast för några timmars sedan var det en person inne i huset.

Men idiot, det är en jävla skillnad på testad personal som håller avstånd och skicka in flera människor som ska jaga dom och skrämma dom.
Att man ens ska behöva förklara det.
2021-04-29, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han är skaparen av detta för allt funkade bra tills Pedram blev lillebror. Hans negativa inställning och aggressiva underton har gått runt som en epidemi och smittat av sig på övriga i lilla rummet. Detta ligger inte på Nardos. Direkt han fick flytta över till lilla rummet blev han ju som förbytt och sen tagit över allt som en jävla besatt!
Tbh så har jag slutat läsa vad du skriver (så även detta). Är lika trött på ditt tjat om Pedram som jag är på att se Emelie och Dompa gulla och Nardos säga "föschtåru".

0% objektivitet, 100% ett enda syfte.
2021-04-29, 14:02
Medlem
ziggarillens avatar
Jag tror ingen vågar nominera knogjärnsmannen. Han kommer sitta där i finalen.
2021-04-29, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
in med en masa som är immuna....inte jätte svårt. o dom kan ha masker på sig som alla andra som går in i huset i produktionen.

Läs på lite va, man kan smitta ändå.
Dessutom kan inte vem som helst agera för att skrämmas.
2021-04-29, 14:04
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HELLOUUUW Kan vi få en omröstning om vem som är bästa Storebror och sämste lillebror igen så vi kan få visa att vi tycker Nardos gjorde bra ifrån sig och Pedram gjorde bort sig?
Ge Pedram ett kännbart straff.. Han ska diska och städa i housemaid utstyrsel och nätstrumpor.

Är det inte bättre att han blir tagen analt av en kåt Simon? Sen kastas dom båda ut för otillbörlig kontakt med varandra.

2 as ut på samma gång. underbart.

O judith o madde måste straffas sp dom fattar att dom inte e bra. o Nardos få veta att hon e bra.
2021-04-29, 14:04
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Fick hjärnblödning när Pedram slängde ur sig ”tror du någonsin jag skulle kunna ta Nardos mat? Jag skulle aldrig göra nåt sånt!” Det var annat ljud i skällan igår när han satt på golvet med burgare upptryckt i käften?

The Almighty Bobblehead kanske inte borde komma med facit hur man ska bete sig i detta tema när han de facto blev framröstad som en av de sämsta storebrorsorna. Och på kuppen dessutom drog med sig sina kompanjoner i nomineringsträsket.

Haha Bobblehead Ja hans självinsikt är verkligen obefintlig... Han var så nöjd med att han högg sin familj i ryggen igår när han snodde deras mat. Han överlistade tittarna och BB som den maffiaboss han är
2021-04-29, 14:05
Medlem
Vet vi hur många som kommer bli nominerade?
2021-04-29, 14:05
Medlem
Citat:
Men idiot, det är en jävla skillnad på testad personal som håller avstånd och skicka in flera människor som ska jaga dom och skrämma dom.
Att man ens ska behöva förklara det.
Du tror inte att det är personalen som brukar vara inne i huset och jaga runt den? Förra året kände de ju igen vilka personer som var de som spökade. En av dem var den som de kallade Lil Cuz eller vad fan det nu var. Undrar vem som är korkad egentligen. Herregud!
2021-04-29, 14:06
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Läs på lite va, man kan smitta ändå.
Dessutom kan inte vem som helst agera för att skrämmas.

Ja ,man kan smitta andra. Men det blir lindrigt då man inte har mycket smitta att smitta eftersom man e immun. O men munskydd så tas den ekvationen bort ännu mer....
läser du inte allt eller?

O som sagt det har varit annat folk i huset redan. o senast för några timmar sedan...

tänk nu innan du skriver. Eller vänta, gör inte det om du har otur när du tänker

Peace
2021-04-29, 14:07
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Fick hjärnblödning när Pedram slängde ur sig ”tror du någonsin jag skulle kunna ta Nardos mat? Jag skulle aldrig göra nåt sånt!” Det var annat ljud i skällan igår när han satt på golvet med burgare upptryckt i käften?

The Almighty Bobblehead kanske inte borde komma med facit hur man ska bete sig i detta tema när han de facto blev framröstad som en av de sämsta storebrorsorna. Och på kuppen dessutom drog med sig sina kompanjoner i nomineringsträsket.
😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in