2021-04-29, 10:06
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Känner sig utanför?

Emelies "jau kennur maaj uuetanfööer" är det absolut löjligaste och mest manipulativa i hela säsongen. Emelie ÄR inte utanför, att hon påstår att hon KÄNNER sig utanför har hon verkligen bara sig själv att skylla för. Hennes småpikar, kommentarer och kassa attityd gör att folk ibland kanske tar avstånd, och det med ALL rätt.

Att hon inte släpper in någon in i hennes sfär är också hennes eget problem. Öppnar du inte dörren är det jävligt svårt för folk att komma in, och då sitter du i ditt rum helt ensam. Men du har ett val att vara lite mer inbjudande, i alla fall öppna dörren lite på glänt och möta de som kommer för att kika in med ett leende – då blir de intresserade och vågar närma sig, och hon hade till följd av det inte behövt känna sig utanför. Men nu hugger hon som en ilsken chihuahua bara någon vistas utanför hennes dörr, och då får hon faktiskt leva med KÄNSLAN att vara utanför.

Hon lägger så mycket prestige i att vara KäNsLoKaLl och En BiTcH, och nu får hon ta konsekvenserna för det. Hon har själv bäddat den säng hon låg och grinade i hela helgen.

Tack för mig.

Hmm, vi har olika åsikter om det här. Av det jag ser så förstår jag att hon känner sig utanför ibland.
2021-04-29, 10:07
Medlem
Emelie tror att man behöver syrgas upp på Kebnekajse. Herregud alltså. Dessa människor...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Eller hur?!

Han är ju trots allt KiNgEn!!!
Nä han är en alkoholiserad suput med noll självkontroll som får bete sig som ett svin och sedan darrandes på läppen be om ursäkt då han kommer på att det inte ser snyggt ut i tv.

Var min favorit men nu har jag fått nog!
Någon miljon som han kan supa å knarka upp ska han inte få.
Medlem
amiliasharborstes avatar
Enligt Emelie måste man ha syrgas om man ska dricka öl på Kebnekaise

Jag har vandrat upp för Store Svartdalspiggen i Norge som är högre än Kebnekaise, man kände ju knappt av det för fan hahah
2021-04-29, 10:09
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Nä han är en alkoholiserad suput med noll självkontroll som får bete sig som ett svin och sedan darrandes på läppen be om ursäkt då han kommer på att det inte ser snyggt ut itu.

Var min favorit men nu har jag fått nog!
Någon miljon som han kan supa å knarka upp ska han inte få.
(Jag vet, jag vet. Jag avskyr Simpan. Framförallt avskyr jag att hans anhängare ofta benämner honom som "kung" och "king". Jag mullvadade lite.)
2021-04-29, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Emelie tror att man behöver syrgas upp på Kebnekajse. Herregud alltså. Dessa människor...
Ingen visste vad Asien var för något. Atlanten är en sjö. En kub har sex hörn.
2021-04-29, 10:11
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag blir gaaaalen på lilla nu! Grabbarna satt ute i hålet och slöade. Nu är alla inne och då spelar Adrian och Pedram boll och Dennis lufsar runt. Tanja dukar och fixar frukost. Emelie står med nån stekspade i handen och fixar käk.

Undrar vem som får diska upp + det som kom in från stora? Tar grabbarna disken, tro?

Förbannade slöhögar!

Dom gör bara sitt köksjobb. Alla ser hur naturligt det faller sig. Analysera det lite....

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

Menar mount everest
2021-04-29, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Hmm, vi har olika åsikter om det här. Av det jag ser så förstår jag att hon känner sig utanför ibland.
Det är ju exakt min poäng? Att hon KÄNNER sig utanför kan ingen ta ifrån henne, men hon ÄR inte utanför. Hon har ett eget ansvar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Ingen visste vad Asien var för något. Atlanten är en sjö. En kub har sex hörn.
Herre min gös! Ja, det är fan en dingdingvärld.

GE INTE PEDROS TANDBORSTEN! Han är så sjukt otrevlig just nu så skit i honom.
Bannlyst
Den äkta fina vänskapen mellan Pedram och Judith är årets skämt 😂😂😂
Dom kommer ha noll kontakt efter turken åkt ut på måndag.
2021-04-29, 10:13
Medlem
Stummakorianderss avatar
Får de inte borsta tänderna? Fy fan vad vidrigt att hindra någon från att sköta sin hygien.
2021-04-29, 10:13
Medlem
Nardos sätt pedram på plats

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in