2021-04-29, 16:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jaa! Nu nu nu! Tjofallerittan hej

när vi fått ut AD så siktar vi på hans bruscha va?
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Glöm inte ig för h-e!
Jag har avskytt den burkputtande lypsylpitten ända sedan han trippeldippade och kallades "officeren" och jag svarade med att kalla honom Mössmalajen.

Som så många andra redan påpekat kan detta vara enda chansen att få ut honom då han tyvärr är bra i tävlingarna.
Om han ryker på Måndag kommer jag förnya mitt Censurmore och börja förpesta den här tråden igen.

MVH/Gnomegirl.
Nix.
Grodan kommer aldrig lägga Gnome på den skamliga listan.
The Walk of Shame. Som den nu är kallad.
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
När Emelie och Joel fixade krubbet, köttfärssås. De lämnade och sen kom andra och började röra om i grytan. Ju fler kockar ju sämre soppa!

Jag har faktiskt också failat med matlagning. När jag var yngre och skulle bjuda på käk så råkade jag grilla en höna och gästerna tuggade flitigt, flitigt, flitigt................. länge. De var fina och försynta, tyckte bara att det verkade vara en knepig fågel. Tur man lär sig av sina misstag!

Kan inte släppa den köttfärssåsen som de konstaterade "smakade toalett" och sedan övergav dem den och Mergim fick försöka "fixa" det. Det är fan en av de roligaste stunderna någonsin. Joel, jag saknar dig <3. Korvstroganoffen och när Joel ställde den varma kastrullen på plast och Emelie hackade sönder falukorven är med en favorit!

AD åt såklart fyra portioner.
2021-04-29, 16:57
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Ser ut som de flesta på Flashback är eniga om att mössan ska ut.
Bara. 15 personer. Men kör hårt
2021-04-29, 16:57
Medlem
Chandler Bings avatar
Emelie elle Dennis får mina röster
2021-04-29, 16:58
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Kan inte släppa den köttfärssåsen som de konstaterade "smakade toalett" och sedan övergav dem den och Mergim fick försöka "fixa" det. Det är fan en av de roligaste stunderna någonsin. Joel, jag saknar dig <3. Korvstroganoffen och när Joel ställde den varma kastrullen på plast och Emelie hackade sönder falukorven är med en favorit!

AD åt såklart fyra portioner.
Minst. Jag tror det var 9.
Medlem
Dompa eller Emelie åker ut på Måndag vem är populärast ?😉 Adrian måste göra bort sig rejält de sista dagarna för att åka ut. Han har mer stöd än vad man tror.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det kommer bli plågsamt så göm dig väl. Han måste ut på måndag! Sedan gör det mig inget om någon av de andra åker ut men målet år Möss-jävuln!!!

Absolut.. Det är nu eller aldrig. Vi lär inte få denna chans igen till finalveckan och orkar inte se Mössfan ända tills dess. Dessutom blir Madde roligare utan honom i närheten och kommer säkert släppa loss mer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag tänkte väl, gör fan inte om samma misstag igen.

ADRIAN SKA UT!
Tänk nederlaget han måste känna med alla sina antal timmar han har speglat sig och fixat med håret måste vara uppe i över 200 endast framför en spegel. All puttandet med burk, gummisnoddsskjutande, pingisbollande och intervjuande, allt det för ingenting. Hem till mammsen i lilla lägenheten i Lund med ett kylskåp fullt med ust och två photoshoppade diplom i sin låda under sängen.
2021-04-29, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
när vi fått ut AD så siktar vi på hans bruscha va?

ABSO-lut! Drömmen vore att han får redan åka INNAN nästa vecka är slut, pga typ tittarröstningar om vem som är mest ogillad eller ngt annat som tär på hans labila, obehagliga psyke. Han har börjat få irriterande bra självförtroende där inne.
2021-04-29, 17:00
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Dompa eller Emelie åker ut på Måndag vem är populärast ?😉 Adrian måste göra bort sig rejält de sista dagarna för att åka ut. Han har mer stöd än vad man tror.
Dennis med 100%
Han har noll stöd samt kör med tjatsex. Det finns många som inte gillar "sex offenders".
Tänk på Joel dagen.
2021-04-29, 17:01
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det stod väl bara att aktiviteterna skulle ställas in? Stod väl inget om något straff? Eller menade du att straffet är att aktiviteterna ställs in?

BB formulerade det som att det är ett straff för regelbrott.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in