2021-04-29, 13:18
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Om det förekommit fusk så måste det naturligtvis hindras till nästa val. Ser jag som en självklarhet. Därför måste demokraternas valfusk avslöjas.

Oavsett vem som fuskat så måste det avslöjas. Men frågan är vem som har makten att hindra fusk i framtida val. Vi har lärt oss att DJT var helt maktlös i ärendet. Vem eller vilka är starka nog? Ner med valfusket.

Mike Pensé
2021-04-29, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

I två rättsfall har bevis fått presenteras. Båda dessa case är fortsatt aktiva. Frågor på den ?
Jag har en fråga. Vart tog Frankfurt servern vägen?
2021-04-29, 13:51
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Vet ej om Ni nyttjar denna men bifogar en enkel lista på alla courtcases som hanteras eller är fortsatt aktiva.

Vad gäller de case där man fått presentera bevis kan jag tipsa att du skall kolla Georgia och Michigan.
..och snart även Arizona, big time.

http://wiseenergy.org/Energy/Election/2020_Election_Cases.htm

Oh really? Här har domstolen tittat på "Sworn affidavits" som bevis, gissa om domstolen trodde på dessa "bevis"
(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Dina kompisar borde uppdatera sitt shit lite oftare. Jag tog två case på måfå och båda visade sig redan vara avgjorda.

Exhibit A
Election Integrity Fund v. Benson, No. 20-000169-MM (MI Court of Claims) Active

Status Closed

Exhibit B
Trump v. Wisconsin Elections Commissions, No. 2:20-cv-01785 Active
Status Closed ()
2021-04-29, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Vad består fusket av?

Mike Pensé

Alldeles för många svarta och Latinos lyckades få rösta. De normala barriärerna för att kunna hindra dem slogs ur spel i och med pandemin.
poströstning är helt enkelt en game changer.

För den lilla men högljudda skara Trumpismos i tråden, Är det oacceptabelt att en president som lovat att vita män utan collegeutbildning inte alls kommer få de privilegier de tror att de är berättigade till.

Så de rasar. De inleder sin dödspiral med att vilja hänga Mike pence och döda Nancy Pelosi. De hotar sina folkvalda till att gå med på lögnerna. de skyller på en mystisk konspiration där röster från vissa distrikt automatiskt är valfusk.
röster där Trump vunnit, är inte det.

Allt verkar kulminera i en process i Arizona där ett privatföretag som utlovat att röstfusk finns, tilldelas ett kontrakt för att just finna det.

Trumpistas är helt extatiska. Äntligen.
Jag tror vi alla vet vad som kommer att ske framöver.

Men jag råder alla här att inte skriva det riktigt ännu.
2021-04-29, 13:59
Medlem
Citat:
Uppdatering Trump 45

Donald J Trump förväntas presentera sin Presidentkandidatur till valet 2024 direkt efter mellanårsvalen 2022. Detta enligt Daily Mail.

Donald J Trump förväntas starta sina MAGA rallies i Maj månad.

Go Freedom.

Vi får verkligen hoppas det bli så. Det borgar för ännu en promenadseger och landslide för den demokratiska kandidaten, oavsett vem det blir.

Ingen president i historien har visat sämre resultat än Trump;

* Ingen har någonsin förlorat Popular Vote två gånger.

* Ingen har förlorat Huset, Senaten och Vita Huset under en mandatperiod.

* Ingen annan har stått inför Riksrätt två gånger.

* Ingen annan har under så lång tid haft så låga approval Rates eller så höga disapproval rates.

* Ingen annan har varit sådan röstdragare för motståndarsidan som Trump, se bara på senatorsvalen i Georgia.

Så jag hoppas verkligen att Trump ställer upp en gång till, men jag tror aldrig att Republikanerna släpper fram honom igen. Inte ens dom är rimligen så korkade.
2021-04-29, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Så jag hoppas verkligen att Trump ställer upp en gång till, men jag tror aldrig att Republikanerna släpper fram honom igen. Inte ens dom är rimligen så korkade.

Säker på det? Just nu verkar ju många republikaner nedanför det yttersta toppskiktet ha piggnat till i samband med cirkusen i Arizona efter att ha varit i dvala sedan 6 januari.

Själv håller jag på att skriva ett FB-inlägg om valfusket i valet 2024. Det kommer nämligen att vara ett massivt valfusk från demokraternas sida som gjorde att de vann valet, medan Trump hävdar att han i själva verket vann en "huge victyory", "a landslide", som demokraterna stal från honom. Jag saknar bara namnet på den demokratiske kandidaten som fuskade till sig segern. Preliminärt har jag skrivit "Kamala Harris", men jag tänkte avvakta tills det är bekräftat innan jag publicerar inlägget.
2021-04-29, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Du lär få vänta minst 4 år som det tog för demsen att inte få fram något. Varför skulle det här gå snabbare?

Vad yrar du om? Ska ni alltså gömma servern i minst 4 år? Den som kostade 5 special ops soldater sina liv och innehåller bevis av bibliska proportioner enligt Sidney och Nixter Den ska ju ge Trump 8 år till, minst!

Eller så har ni det lite jobbigt att hela Q och Sidney har trollat er i ett halvår
2021-04-29, 15:16
Avslutad
Citat:
Nu vann ju inte Joe Biden valet alls, så det är ju i sig ingen seger. Det vet alla som ger detta 30min. Joe är bara en figur som huserar i vita huset. Men jag leker vidare med dig.

Vann Joe "Bribes" Biden flest röster i historien ?

Du kan leta fram detta på ett otal ställen. Obama har tidigare innehaft rekordet.

"Joe Biden received 81,282,903 votes cast for Biden and 74,223,030 votes cast for President Donald Trump, according to a current tally from USA TODAY.

Both Biden and Trump racked up higher vote totals than Obama, who previously held the record – 69,498,516 votes in 2008, per USA TODAY."

= Bidens "seger" är den absolut största i Historien, Biden slår Obama med runt 12 miljoner röster en fullständig pulversering av Obamas första och mycket imponerande kampanj Change, som fick Amerikanska folket att gå man ur huse. Obama lyckades dessutom få många Republikanska röster, något Joe inte lyckades med alls.

16.7% Counties.
Detta är intressant fakta i hur Biden stal valet:

"The report showed that Biden won only 477 counties, while Trump won 2,497 counties. Biden won only 16.7%. Obama with much less votes won 22% of the counties"

= Biden lyckades inte slå Obama i antal counties, långt från det. Men Biden lyckades dock krossa Obama i de svarta counties som var viktiga för vinst i Swingstates, här lyckades han få historiskt många till valurnorna. Samma counties som Zuckerberg sponsrat valarbetare i med runt 4 miljarder kronor, pizzakartonger på fönstren counties... Sammanträffande ? Att detta var Bidens tredje försök att bli President och att han tidigare lyckats sämre än mediokert, men då i sin fulla mentala kapacitet är också något att fundera på.

Klassikern 1988. Här Joe kampanjade i sin fulla mentala kapacitet. Allt han påstår kring sin utbildning, scholarship och annat visade sig vara 100% lögn och han tvingades därmed dra tillbaka sin kandidatur.
https://youtu.be/LYs5HMky1qY

]

Du kör samma saker som i November När tar ni fram servern ? Fredag?
2021-04-29, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egbert-v
Alldeles för många svarta och Latinos lyckades få rösta. De normala barriärerna för att kunna hindra dem slogs ur spel i och med pandemin.
poströstning är helt enkelt en game changer.

För den lilla men högljudda skara Trumpismos i tråden, Är det oacceptabelt att en president som lovat att vita män utan collegeutbildning inte alls kommer få de privilegier de tror att de är berättigade till.

Så de rasar. De inleder sin dödspiral med att vilja hänga Mike pence och döda Nancy Pelosi. De hotar sina folkvalda till att gå med på lögnerna. de skyller på en mystisk konspiration där röster från vissa distrikt automatiskt är valfusk.
röster där Trump vunnit, är inte det.

Allt verkar kulminera i en process i Arizona där ett privatföretag som utlovat att röstfusk finns, tilldelas ett kontrakt för att just finna det.

Trumpistas är helt extatiska. Äntligen.
Jag tror vi alla vet vad som kommer att ske framöver.

Men jag råder alla här att inte skriva det riktigt ännu.

Din lilla rasist. Demokraterna har ingen äganderätt till svarta och latinos. Fler och fler latinos och svarta kommer att lämna demokraterna nu när dom själva får se hur demokratiskt styrda delar av landet faller samman. Vem vill leva i en vänsterdystopi. Mordtalen går i taket, bränder, förstörelse m.m. Verkligheten kommer ikapp.
2021-04-29, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Din lilla rasist. Demokraterna har ingen äganderätt till svarta och latinos. Fler och fler latinos och svarta kommer att lämna demokraterna nu när dom själva får se hur demokratiskt styrda delar av landet faller samman. Vem vill leva i en vänsterdystopi. Mordtalen går i taket, bränder, förstörelse m.m. Verkligheten kommer ikapp.

Nej, demokraterna har ingen äganderätt till dem. Men har republikanerna rätt att stänga dem ute från att rösta?
2021-04-29, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Vad yrar du om? Ska ni alltså gömma servern i minst 4 år? Den som kostade 5 special ops soldater sina liv och innehåller bevis av bibliska proportioner enligt Sidney och Nixter Den ska ju ge Trump 8 år till, minst!

Eller så har ni det lite jobbigt att hela Q och Sidney har trollat er i ett halvår
Det där är inget jag tror på som sagt så du lär får vänta minst 4 år som jag skrev och med all säkerhet längre
2021-04-29, 15:32
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Vi får verkligen hoppas det bli så. Det borgar för ännu en promenadseger och landslide för den demokratiska kandidaten, oavsett vem det blir.

Ingen president i historien har visat sämre resultat än Trump;

* Ingen har någonsin förlorat Popular Vote två gånger.

* Ingen har förlorat Huset, Senaten och Vita Huset under en mandatperiod.

* Ingen annan har stått inför Riksrätt två gånger.

* Ingen annan har under så lång tid haft så låga approval Rates eller så höga disapproval rates.

* Ingen annan har varit sådan röstdragare för motståndarsidan som Trump, se bara på senatorsvalen i Georgia.

Eller så ser man det som majoriteten av Republikaner ser det:

..Trump vann valet 2020 med fler röster än någon tidigare President.
..Trump ökade med fler röster än någon annan sittande President.
..Trump har nu vunnit två val och skall vinna ett tredje 2024
..Trump har det största folkliga stödet av Republikaner i historien
..Trump har blivit frikänd från två riksrättsanklagelser
..Republikanerna vart rånade på mellanårsvalet 2018
..Senator Purdue vart rånad på sin senatorsplats i Georgia 2020, röster "mitt i natten" dessutom med hjälp av Rinos som inte ville ge 2000USD och sänkte sina egna.

Ställer Trump upp 2024 så står Republikanerna bakom honom. Är du emot Trump tvingas du till nederlag då det folkliga stödet att stötta honom är enormt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in