2021-04-29, 12:19
Medlem
Ghandis avatar
Alla småttingar e så deppiga o gör usel tv. Reaktions monstret sitter o tok runkar i ett hörn i fikarummet och har inte synts till trots deras inaktivitet.

Skräcknatten kommer bli magisk hahahahahaha

auto på madde o stark konsekvens för judith nu så dom vaknar o fattar. ja autonomineringen på madde behöver inte va äkta, bara DOM tror det så dom agerar.
2021-04-29, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Han är en äcklepotta! Tål inte hans tjatiga, retsamma röst heller. Fattar inte på vilket sätt han är ”skön”.

Alla killar som är kvar är extremt töntiga förvuxna mansbebisar.
2021-04-29, 12:20
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Stäng ner bb seriöst. Den mest iq befriade deltagaren i år fattar temat. Nardos var bra på båda lillebror sidan och storebror sidan!

SNÖLLA JUTIDH GÅ SUG PEDRAMS KUK! "Vi ska ha kärleeek!!"
SNÄLLA JUDITH GÅ OCH SLICKA INSIDAN AV EN GLÖDHET BRÖDROST!!!
"Juddan out of the house"!
2021-04-29, 12:21
Medlem
upptagetvardets avatar
Kan vi ta ut Adrian nu tack när vi har chansen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Trodde aldrig jag skulle säga detta, men jag har gått över till Team Nardos!

Hon är den enda som tar temat på allvar, och ser igenom att både Judith och Madde är på Lillas sida, helt emot temats syfte. Hon vågar säga emot de dryga svinen Pedram och Dennis. Adrian vågar inte ens öppna käften.

Nardos är faktiskt en värdig vinnare.

Visst är det spännande hur man ändrar uppfattning om henne? Man blir schizo bara av tanken. Men det är ju Narnias charm.

Kollar knappt lajven denna vecka men hänger med vad folk skriver här inne. Tycker temat är jättekonstigt.

God dag.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simon Tanja och Emelie kan inte stå tillsammans på Måndag eftersom nomineringsrösterna endast kommer falla på ett av lagen. Stora eller Lilla. Däri ligger kruxet.. Blir det stora som får ta emot rösterna så sitter Simon mot Nardos och Madde + kanske Juddan om de vill ha fyra nominerade.

Det blev ju lilla, det har dom redan fått veta.
2021-04-29, 12:22
Medlem
Äntliigeeen sa Nardos det!! Antigen är det Tanja eller hon. Killarna diskar ALDIRG
2021-04-29, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Sant.
2021-04-29, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Äntliigeeen sa Nardos det!! Antigen är det Tanja eller hon. Killarna diskar ALDIRG

Hoppas hon gör nåt åt det då! Om det är nån som har pondus att fixa det så är det hon.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det blev ju lilla, det har dom redan fått veta.

Ok bra! Jag har inte hunnit läsa ikapp än :P Får hoppas att inte Simon blir auto då för nu har vi chansen att få ut Peddot eller roboten en gång för alla!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Trodde aldrig jag skulle säga detta, men jag har gått över till Team Nardos!

Hon är den enda som tar temat på allvar, och ser igenom att både Judith och Madde är på Lillas sida, helt emot temats syfte. Hon vågar säga emot de dryga svinen Pedram och Dennis. Adrian vågar inte ens öppna käften.

Nardos är faktiskt en värdig vinnare.
Jag hade också tyckt att Nardos var en värdig vinnare om inte TV4 och alla äckliga influencers hade stöttat henne.

Sami var fan hatad av produktionen. Man ser verkligen igenom rutan att alla bakom spakarna i produktionen är unga och miljöpartister med tanke på att de älskar alla kvinnor och hatar alla män med personlighet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Speglar verkligheten ganska bra...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in