2021-04-29, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Lägg av...hon har ju en psykos... Ut med henne!
Förutsäger att Madde kommer lämna in sin 24-timmars varsel inom en kort framtid.
2021-04-29, 12:13
Medlem
ge pedram en freeze när han äter nardos måltid sen och bajsspraya honom i ansiktet.
hade vart något ! eller nej juste judith styr... bara kärlek <33333 massa kärlek ...... *facepalm*
2021-04-29, 12:13
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Jag förstår hur du tänker. Men allt har ju betydelse hur de nominerar. Vågar fansen låta Emelie och troligtvis Tanja stå tillsammans på måndag. Kommer verkligen 4 vara nominerade eller blir det tre. Det scenariot skulle faktiskt innebära att Simon, Tanja och Emelie står mot varandra. Eller byt ut en av dessa mot Nardos. Kommer de senaste dagarna påverka hur de lägger sin röst imorgon?

Simon Tanja och Emelie kan inte stå tillsammans på Måndag eftersom nomineringsrösterna endast kommer falla på ett av lagen. Stora eller Lilla. Däri ligger kruxet.. Blir det stora som får ta emot rösterna så sitter Simon mot Nardos och Madde + kanske Juddan om de vill ha fyra nominerade.
2021-04-29, 12:14
Medlem
Vad skulle Simon göra i bikten? Psykolog? Få skäll? Har de pratat om det innan? Såg att någon skrev om att han sagt att han skulle vara i bikten i 30 minuter.
2021-04-29, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han måste leva upp till sitt namn Dompa Douche

Han är en äcklepotta! Tål inte hans tjatiga, retsamma röst heller. Fattar inte på vilket sätt han är ”skön”.
2021-04-29, 12:15
Medlem
Flor-Idas avatar
Trodde aldrig jag skulle säga detta, men jag har gått över till Team Nardos!

Hon är den enda som tar temat på allvar, och ser igenom att både Judith och Madde är på Lillas sida, helt emot temats syfte. Hon vågar säga emot de dryga svinen Pedram och Dennis. Adrian vågar inte ens öppna käften.

Nardos är faktiskt en värdig vinnare.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
In o skriv på facebook, insta så bb ser det. d e ingen circus o madde som borsta peddos taänder med hans tandborste genom grinden. autonominera henne så dom fattar att dom ska ge fan i o va snälla.
Fattar inte att fyran inte bara sparkar ut Judith, (för gamla synder tex?) hon har ju totalt förstört även denna veckas tema!

Oljudith är lätt den största orsaken till att detta är ett jävla fiasko!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simon Tanja och Emelie kan inte stå tillsammans på Måndag eftersom nomineringsrösterna endast kommer falla på ett av lagen. Stora eller Lilla. Däri ligger kruxet.. Blir det stora som får ta emot rösterna så sitter Simon mot Nardos och Madde + kanske Juddan om de vill ha fyra nominerade.

Simon kan iofs bli auto.
2021-04-29, 12:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och så länge Pedram har folk därinne som matar hans ego så sväller han väl upp så mycket snart att han inte ens kommer ut genom dörren till annexet. Att de orkar lyssna på hans klyschor och quotes från filmer, uttjatade berättelser. Han verkar ju onekligen också leva efter några av Tony Montana motton ur filmen Scarface..

Tony Montana: "I Always Tell The Truth. Even When I Lie."

"You Wanna F*** With Me? Okay. You Wanna Play Rough? Okay!

"In This Country, You Gotta Make The Money First. Then When You Get The Money, You Get The
Power. Then When You Get The Power, Then You Get The Women."

Han är ju självutnämnd alfahanne i huset. Trodde Dompa skulle ta över rollen men han gick och blev Emelies toffla istället. Pedram skrämmer de andra till tystnad med sitt överdramatiska sätt att manipulera gräl. Och dessutom ser han sig som någon storhjärtad casanova som får flickorna på fall..? Please, han är ju för fasen motbjudande. Skulle inte ta i honom med tång. Uppblåst fjant!!!
2021-04-29, 12:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Simon kan iofs bli auto.

Det är möjligt förvisso... Isåfall ligger han nog risigt till på Måndag om han sitter mot Tanja och Emelie.
2021-04-29, 12:18
Medlem
Anonym396s avatar
En av grabbarna grus lämnar på måndag och det blir antagligen Dennis. Jag har inga problem med det. Jag håller med er andra om att han bara simpar för Emelie. Jag tror han la sig i tävlingen mot Tanja om vem som skulle få vara vuxen. Emelie är också tråkigare att titta på när Dennis är i huset. Om Dennis är kvar efter denna vecka så tror jag att Emelies chanser att vinna kommer sjunka. För till slut så tröttnar man på par.

Jag hoppas på en twist och att en till av grabbarna grus lämnar på måndag. Tänk er att Adrian eller Pedram får lämna. Jag hade blivit så glad.
2021-04-29, 12:19
Medlem
Hur orkar man som Surmelie ha offerkoftan på sig dygnet runt? Måste vara mentalt jobbigt att alltid spela offer i självömkan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in