2021-04-29, 12:06
Medlem
Kan ingen bara binda fast Kladdith i ett mörkt hörn och tejpa igen käften på henne
2021-04-29, 12:07
Medlem
Den där hemska DOMPA avskyr jag, och det beror inte på hans fjantande för Emelie. Han har fått alldeles för mycket luft och är en TÖNT alldeles av egen kraft.

Ut med:

Dompa
Juddan
Peddi
Adrian
2021-04-29, 12:07
Medlem
Jag tror 100% att Tanja inte kommer vara nominerad, varken Simon eller Judith kommer nominera henne och de andra i lillebror kommer inte våga ge henne poäng för de vet att hon är stark och vill inte sitta mot henne😅
2021-04-29, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Angående Simon så tycker jag att han är en förvuxen bebis. Det finns inget värre än ostabila män. Tanja är hans kompis och han kallar henne smuts och att de är döda för honom? Enligt Tanja så spottade han mot henne också. Hade någon gjort så mot mig så hade jag brutit kontakten. Jag behöver ingen sån skit i mitt liv.

Det var ganska uppenbart att Simon blev sur över fucking donken även om han låtsades att det var över något annat. Han sa att han hade blivit lika sur om någon hade tagit hans cigarett eller vattenglas. Ursäkta mig om jag inte tror på det. Jag kommer ihåg vilka utbrott jag fick som ett litet barn när morsan lovade mig donken men att jag inte fick det av någon anledning.

Jag tycker också att det är löjligt att Simon och Dennis grinar över att de andra har gått över gränsen. Det finns ingen gräns om produktionen ej går in och avbryter. De är med i ett TV-program och sådana här teman är gjorda för att man ska ''kriga'' mot varandra och rollspela. Man måste fan chilla lite och ta det med en klackspark som Tanja säger om någon snor donken eller fissprayar sängen.

Skönt att man ej är avstängd längre!!

👏👏
2021-04-29, 12:09
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Stäng ner bb seriöst. Den mest iq befriade deltagaren i år fattar temat. Nardos var bra på båda lillebror sidan och storebror sidan!

SNÖLLA JUTIDH GÅ SUG PEDRAMS KUK! "Vi ska ha kärleeek!!"

Fast nardos har inte fattat temat. Hon tror att lillebrorsorna är barn. Hon sa precis att "ni är lillebrorsor, barn får inte dricka alkohol", fast det inte är så temat var tänkt. Lillebrorsorna är ett litet BB i det stora BB huset. Kirsty och arantxa pratade om detta i avsnittet att dom missförstått temat med att lillebrorsorna skulle vara barn.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Delar bara min sensuella dans med väl valda. Du ingår tyvärr inte i den skaran. Du får googla för runkmaterial som alla andra.

Helt sjukt vad otrevlig hon är.
Usch, en torris.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Delar bara min sensuella dans med väl valda. Du ingår tyvärr inte i den skaran. Du får googla för runkmaterial som alla andra.

Fick upp Emelie och Judiths Large i tröjan-gate i mitt flöde igen och blev instant botad.

Helt sjukt vad otrevlig hon är.

Ja. Hon har inga problem att visa det i TV heller (vilket iofs hedrar henne, hon är ”sig själv” - vad den frasen nu innebär)
2021-04-29, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Angående Simon så tycker jag att han är en förvuxen bebis. Det finns inget värre än ostabila män. Tanja är hans kompis och han kallar henne smuts och att de är döda för honom? Enligt Tanja så spottade han mot henne också. Hade någon gjort så mot mig så hade jag brutit kontakten. Jag behöver ingen sån skit i mitt liv.

Det var ganska uppenbart att Simon blev sur över fucking donken även om han låtsades att det var över något annat. Han sa att han hade blivit lika sur om någon hade tagit hans cigarett eller vattenglas. Ursäkta mig om jag inte tror på det. Jag kommer ihåg vilka utbrott jag fick som ett litet barn när morsan lovade mig donken men att jag inte fick det av någon anledning.

Jag tycker också att det är löjligt att Simon och Dennis grinar över att de andra har gått över gränsen. Det finns ingen gräns om produktionen ej går in och avbryter. De är med i ett TV-program och sådana här teman är gjorda för att man ska ''kriga'' mot varandra och rollspela. Man måste fan chilla lite och ta det med en klackspark som Tanja säger om någon snor donken eller fissprayar sängen.

Skönt att man ej är avstängd längre!!
+1
2021-04-29, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Var inte säker på det, gäller det rösta ut kan Tanja åka då Nardos, Emelie och Simonanhängarna få ut största hotet. Lika bra det så slipper jag plåga mig själv med århundradets pissigaste BB, mina nerver måste vila.
Nästan så man hoppas att det blir så. TV4 har ju haft röda mattan utrullad för Nardos sedan starten.
2021-04-29, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Slår igång ljudet och hör Madde älta Adrian IGEN?

Lägg av...hon har ju en psykos... Ut med henne!
Medlem
hoppas vi tittare får bestämma något kul straff istället för att det ska vara upp till judith... bb produktionen har tappat det helt som lämnar det i deras händer zzzzzz
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
riktigt oskön är han nu vem tror han att han stailar för? emelie eller?

Han måste leva upp till sitt namn Dompa Douche

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in