2021-04-29, 11:44
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Tror inte jag sitter idioter och hyllar hans beteende, tom BB som ger honom öl och ett psykologsamtal. Ett samtal där han hulkandes kan för 100:e gången kan berätta om sin pojkmun, hur han blivit rövknullad och att han måste vinna så hans mamma kan får en peng.
Nej då. Finns vissa vettiga människor där ute. Har läst en hel del i "mammagruppen" om folk som nu gett upp på Simpan på grund av detta återkommande beteende, folk som ändå haft han som favorit sedan dag 1. Hoppet är det sista som överger!
2021-04-29, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
På vad
Spontandans.
2021-04-29, 11:47
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kumbaya-Juddan strikes again. Grindområdet är till för kärleksförklaringar
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
2021-04-29, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Spontandans.
Du vet att grejen med dans är att man är i rörelse va? En bild gör inte mycket
2021-04-29, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Märkligt att så många röstar Madde som bästa storebror, hon gör ju absolut inget. Verkar väldigt konflikträdd.

Riggat som vanligt!

Många i det här landet gillar smaklösa, färglösa, intetsägande lagom människor som alltid håller med alla. Ingen gillar färgstarka, udda personligheter, de är för lite lagom.
Medlem
Snälla låt bara Nardos bestämma! Vi vill inte se cirkus
Medlem
Ghandis avatar
"lise-lott vill bara ha circus, det här är ingen circus!"

Bra sagt av Nardos.

Ljugith ska alltid förstöra med sin snäll het. IN men reaktions monstret och säg till idioterna e för snälla ! ! ! ! !
2021-04-29, 11:50
Medlem
Heja Nardos. Trams-Juddan kan bli lillebror igen.
2021-04-29, 11:50
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Har det diskuterats varför Simon sa att han kommer vara borta i 30 minuter (i bikten?)?
Måste ju vara psykolog eller nåt.

Han är ett ongo! har det missats? Han ska ut för sitt vidriga beteende, kanske det är det han ska få reda på och det tar så lång tid att förklara det för aset. En till vidrighet från han o han e ute direkt.
2021-04-29, 11:51
Medlem
Anonym396s avatar
Jag förstår inte hur folk kan tro att Tanja har en chans att vinna? Om man tittar på förra säsongen så vann vinnaren Sami alla fördelar/immuniteter. Jag tycker det är tydligt att årets säsong står mellan produktionens gullegris Nardos och Emelie. Senast Tanja fick en bekräftelse från tittarna så tror jag att det var i början av säsongen där hon vann en danstävling med Joel därav tycker jag det är komiskt hur deltagarna och alla på nätet tror att hon kommer vinna.

Jag tror Madde med sitt influencerstöd skulle ta Tanja i en omröstning. Även om Tanja hade en chans att ta hem hela säsongen så tror jag inte att TV4 hade tillåtit det då hon har fått väldigt lite TV-tid i de 70+ avsnitt som finns. TV4 vill ha en kvinna som vinnare detta år och det är uppenbart att de vill att vinnaren ska vara Nardos eller i värsta fall Emelie eller Madde.

Emelie och Nardos är redan 100% i finalen. Den sista platsen står mellan Tanja, Madde och Simon. Jag tror Madde får den pga sitt influencerstöd.
2021-04-29, 11:51
Medlem
Grabbarna grus mopsar upp sig och hånflinar. Töntar
2021-04-29, 11:52
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Heja Nardos. Trams-Juddan kan bli lillebror igen.

In o skriv på facebook, insta så bb ser det. d e ingen circus o madde som borsta peddos taänder med hans tandborste genom grinden. autonominera henne så dom fattar att dom ska ge fan i o va snälla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in