2021-04-29, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det finns väl ändå ingen likhet mellan att använda (påstått) nedlåtande ord om folkgrupper och att förolämpa en viss person som befinner sig i samma rum. Nu har ju dessutom Tanja och Simon pratat om det här så situationen är helt utagerad. Tanja behöver definitivt inte någon beskyddare.
Det är väl mer kränkande att gå på med personliga angrepp i ren ilska och hat än att utan mena något illa säga Samejävel eller Mongolid?
2021-04-29, 11:35
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Finns klipp på det på Cmore och TV4play.
Det var igår efter att Tanja och Adrian snott McDonaldspåsen från Simons hand, och sen käkat upp den tillsammans med övriga småbröder.

Ålrajt, tack
2021-04-29, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Det är väl mer kränkande att gå på med personliga angrepp i ren ilska och hat än att utan mena något illa säga Samejävel eller Mongolid?
Nej, det är bara lättkränkt patrask som inte kan hantera en förolämpning. Sluta nedvärdera Tanja.
2021-04-29, 11:36
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Snälla Flashbackare förklara för mig hur man kan bli autonominerad för orden Samejävel och Mongolid men att spotta mot Tanja, kalla henne smuts och att hon är död för honom (Simon) utan någon som helst åtgärd utan ger honom öl i belöning. Jag förstår verkligen inte.
Förstår inte detta heller. Speciellt inte när det är upprepat beteende. Men men.... Lever på hoppet att han får färre och färre "fans" för varje gång detta sker.
2021-04-29, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
HUNDRA P

Näääe är det sant? Missade jag det när jag drog och spontandansade alltså!??!?!? vafaaaaan
Bildbevis på detta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Nej, det är bara lättkränkt patrask som inte kan hantera en förolämpning. Sluta nedvärdera Tanja.
Sluta va dum i huvudet!
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Allt är Emelies fel.

Hon gjorde ju till och med ett försök till hårborstegate 2.0 igår.

De andra frågade henne dock.
2021-04-29, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Flor-Ida spekulerar:

Nominerade
Dennis
Emelie
Pedram
Tanja

Den som åker: Pedram

Själv önskar jag att Adrian ska hänga löst, när han för första gången inte är immun. Men tyvärr är deltagarna för korkade för att kunna tänka så långt.

Låter rimligt, men tror nog ändå att Tanja klarar sig men AD sitter löst:

AD
Emelie
Dennis
Pedram

Pedram eller AD åker
2021-04-29, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Förstår inte detta heller. Speciellt inte när det är upprepat beteende. Men men.... Lever på hoppet att han får färre och färre "fans" för varje gång detta sker.
Tror inte jag sitter idioter och hyllar hans beteende, tom BB som ger honom öl och ett psykologsamtal. Ett samtal där han hulkandes kan för 100:e gången kan berätta om sin pojkmun, hur han blivit rövknullad och att han måste vinna så hans mamma kan får en peng.
2021-04-29, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Bildbevis på detta.
På vad
2021-04-29, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Orka med Emelie och hennes bitterhet.
Kan bara tänka mig Emelie kasta luren i örat för minsta lilla och sen vänta på att Dompa ringer tillbaka för att få uppmärksamhet hahah

Det är fan inte samma sak att trycka på den röda knappen jättehårt!!! Så sorgligt. En av de mest satisfying grejerna när man bråkade förr, oavsetts om det var vänner, familj, kärlekar

Åh, blir nostalgisk
2021-04-29, 11:43
Medlem
SphincterAnis avatar
Har det diskuterats varför Simon sa att han kommer vara borta i 30 minuter (i bikten?)?
Måste ju vara psykolog eller nåt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in