Snälla Flashbackare förklara för mig hur man kan bli autonominerad för orden Samejävel och Mongolid men att spotta mot Tanja, kalla henne smuts och att hon är död för honom (Simon) utan någon som helst åtgärd utan ger honom öl i belöning. Jag förstår verkligen inte.
Ingen idé att försöka förstå, det gjordes klart för längesen. Bara att flyta med med en inbillad "gilla läget"-attityd och försöka att inte tappa det helt på vägen.
Ingen idé att försöka förstå, det gjordes klart för längesen. Bara att flyta med med en inbillad "gilla läget"-attityd och försöka att inte tappa det helt på vägen.
Själv önskar jag att Adrian ska hänga löst, när han för första gången inte är immun. Men tyvärr är deltagarna för korkade för att kunna tänka så långt.
Finns klipp på det på Cmore och TV4play.
Det var igår efter att Tanja och Adrian snott McDonaldspåsen från Simons hand, och sen käkat upp den tillsammans med övriga småbröder.
Snälla Flashbackare förklara för mig hur man kan bli autonominerad för orden Samejävel och Mongolid men att spotta mot Tanja, kalla henne smuts och att hon är död för honom (Simon) utan någon som helst åtgärd utan ger honom öl i belöning. Jag förstår verkligen inte.
Det finns väl ändå ingen likhet mellan att använda (påstått) nedlåtande ord om folkgrupper och att förolämpa en viss person som befinner sig i samma rum. Nu har ju dessutom Tanja och Simon pratat om det här så situationen är helt utagerad. Tanja behöver definitivt inte någon beskyddare.
Men hur mycket ska jag orka? Vandrar på en tunn spindeltråd så nära att ramla ner i ett avgrundshål och totalt tappa det. Om så händer kan jag med darrande läpp be om förlåtelse och skylla på tidigare trauman?
Själv önskar jag att Adrian ska hänga löst, när han för första gången inte är immun. Men tyvärr är deltagarna för korkade för att kunna tänka så långt.
Hm, jag tror att Adrian kommer sitta löst. Juddan kommer ge sin två till honom, Simon sin trea och Emelie sin etta tror jag. Sex poäng borde räcka