Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
+10000
Jag blir så förbannad.. Och Simon bara stod och tog emot. Finns väl ingen anledning för Pedram och Adrian att acceptera någon jävla ursäkt.. Den enda som förtjänade en ursäkt var isåfall Tanja. Pedram borde istället bett Simon om ursäkt för att han satte i sig hans Donken för att tittarna inte ville att PEDRAM skulle få Donken. Logiken i det.. "Tittarna hatar mig så jag ska sno Simons och de andras mat"" Wow alltså..
Ja alltså att Simon bad om ursäkt till Tanja, jättebra! Att han sen ska behöva stå och urskulda sig till Pedram och AD är ju bara det värsta jag har sett och hört? Pedram har sååå länge snackat om vikten av att hålla familje sammanhållningen i huset genom Kärlek och Respekt, sina föredrag, låtsas bry sig, berätta filmer och sitta och svara som en sann hycklare på tittarfrågorna.
Det spelar ingen roll hur mycket BB än provocerar för "om" Pedram står för allt han säger kring respekt, kärlek så hade han aldrig startat detta då det är hans älskade familj? Rimmar jävligt illa och om han tar detta på seriöst allvar, så hur fasen beter han sig då på utsidan?
Detta vi bevittnar nu bekräftar precis "ALLT" vi redan visste om Pedram från början. Fulstilen han använde mot Tess för att försöka dumförklara henne som dessutom finns klipp på hur han under nästan 1 timmes tid psykade henne med sitt manipulerande bullshittande!