2021-04-28, 22:29
Medlem
haha nardos med sin megafon
Medlem
Helskotta håller Judith på med just nu
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Hahaha detta är jättekul! 😂
??????
2021-04-28, 22:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
+10000

Jag blir så förbannad.. Och Simon bara stod och tog emot. Finns väl ingen anledning för Pedram och Adrian att acceptera någon jävla ursäkt.. Den enda som förtjänade en ursäkt var isåfall Tanja. Pedram borde istället bett Simon om ursäkt för att han satte i sig hans Donken för att tittarna inte ville att PEDRAM skulle få Donken. Logiken i det.. "Tittarna hatar mig så jag ska sno Simons och de andras mat"" Wow alltså..

Ja alltså att Simon bad om ursäkt till Tanja, jättebra! Att han sen ska behöva stå och urskulda sig till Pedram och AD är ju bara det värsta jag har sett och hört? Pedram har sååå länge snackat om vikten av att hålla familje sammanhållningen i huset genom Kärlek och Respekt, sina föredrag, låtsas bry sig, berätta filmer och sitta och svara som en sann hycklare på tittarfrågorna.

Det spelar ingen roll hur mycket BB än provocerar för "om" Pedram står för allt han säger kring respekt, kärlek så hade han aldrig startat detta då det är hans älskade familj? Rimmar jävligt illa och om han tar detta på seriöst allvar, så hur fasen beter han sig då på utsidan?

Detta vi bevittnar nu bekräftar precis "ALLT" vi redan visste om Pedram från början. Fulstilen han använde mot Tess för att försöka dumförklara henne som dessutom finns klipp på hur han under nästan 1 timmes tid psykade henne med sitt manipulerande bullshittande!
2021-04-28, 22:31
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
??????

Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
In med judith igen fort som fan o dompa ut
Exakt, det här är outhärdligt att beskåda.
Måste vara årets största jävla skämt?
Medlem
embargos avatar
Är det bara jag som inte står på någons sida där inne ikväll? Kanske Emelie, som jag inte har mycket till övers för annars, som redan från start sagt att hon inte vill vara med på pranks för att hon inte vill bli bestraffad. Men samtidigt tråkig inställning. Klart de ska kunna göra lite pranks, men reaktionerna åt båda hållen var ju uppåt väggarna.

Jag förstår Simon till VISS del, MEN reaktionen blev ändå så extremt överdriven. Och sakerna som han slänger ur sig i tid och otid måste han sluta upp med. Såg för övrigt komiskt ut när han satt med benen i kors i soffan i sin blottarutstyrsel och kände sig oerhört förödmjukad.

Pedram som bara några minuter inne i lilla BB var så extremt stött så att han till varje pris minsann skulle ha sin donken, som han beställt. Men han har inte förmågan att se hur han själv hade reagerat i motsvarande situation. Känns som han hade kunnat tappa det helt till den grad att han behövt lämna huset om någon gjort samma sak mitt framför ögonen på honom. Det är delvis därför, Peddot, vi inte vill unna dig ett jävla skit i huset. Skulle gärna nedgradera dig från lilla BB ut till verkligheten.
Bannlyst
Mammagruppen tycker detta är skitkul, vad är det för efterblivna idioter som är med där 😂😂😂😏😏😏
Medlem
whoopsie nu lär ju podde bli kalas en hel cider ouff
Medlem
Conny63s avatar
???? Vad fan är detta för skämt ! Ruta 1 igen bläää in med judith fort som fan igen
2021-04-28, 22:32
Medlem
Mouchinos avatar
Vem fan röstade fram Judith i detta? Jag var nära att göra det men förstod att det skulle bli så här.
2021-04-28, 22:32
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Exakt, det här är outhärdligt att beskåda.
Måste vara årets största jävla skämt?
Ja det här måste ju BB Stoppa för fan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in