2021-04-29, 10:00
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Två stekta ägg var, bacon och mackor räckte inte till de glupska jävlarna utan hon var tvungen att gå upp och steka lite fler ägg.

Du har fått mig att ifrågasätta mina matvanor. Äter jag för lite? Äter jag för lite snabba kolhydrater? Är det därför jag blir bakis och inte vill dricka alkohol varje dag? Måste jag alltid äta dygnet runt för att orka det?

Emelie och Adrian får verkligen en tuffare start på veckan! De har ju en frukostbuffé i paritet med ett best western-hotell. De borde kräva att få Grand Hotels frukostbuffé.
2021-04-29, 10:01
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Känner sig utanför?

Emelies "jau kennur maaj uuetanfööer" är det absolut löjligaste och mest manipulativa i hela säsongen. Emelie ÄR inte utanför, att hon påstår att hon KÄNNER sig utanför har hon verkligen bara sig själv att skylla för. Hennes småpikar, kommentarer och kassa attityd gör att folk ibland kanske tar avstånd, och det med ALL rätt.

Att hon inte släpper in någon in i hennes sfär är också hennes eget problem. Öppnar du inte dörren är det jävligt svårt för folk att komma in, och då sitter du i ditt rum helt ensam. Men du har ett val att vara lite mer inbjudande, i alla fall öppna dörren lite på glänt och möta de som kommer för att kika in med ett leende – då blir de intresserade och vågar närma sig, och hon hade till följd av det inte behövt känna sig utanför. Men nu hugger hon som en ilsken chihuahua bara någon vistas utanför hennes dörr, och då får hon faktiskt leva med KÄNSLAN att vara utanför.

Hon lägger så mycket prestige i att vara KäNsLoKaLl och En BiTcH, och nu får hon ta konsekvenserna för det. Hon har själv bäddat den säng hon låg och grinade i hela helgen.

Tack för mig.
Som en smäck.

Varsågod för dig.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fortfarande favorit efter debaclet igår

Klart Simon var vinnaren igår, synd han bad om ursäkt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Det gick lite snett igen för produktionen 😂
Ja, vet inte om det var det här som de tänkt sig. 😂😂😂😂
2021-04-29, 10:02
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fortfarande favorit efter debaclet igår

Folk har nog glömt att ändra sin röstning igår.

Men Dennis, Pedram eller Adrian åker nog ut på måndag. Hoppas på de två sista
2021-04-29, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
De har ju jättesmå koppar och tallrikar, svinjobbigt att behöva ta om 32 ggr istället för 12.
Ja. Har hört Adrian klaga på det. Måste vara sjukt jobbigt att äta 32 portioner.
2021-04-29, 10:03
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Blir så jävla trött på att Adrian ALLTID kommer undan. Ber till gud att den jäveln sitter nominerad efter denna dag.

Sen undrar jag vad i helvete produktionen håller på med. Halva denna säsong har de lastat över på deltagarna att fixa! Vad fan gör de bakom kulisserna?? Är de permitterade? Döda i corona? VAD FAN GÖR DE FÖR SIN LÖN?

Nardos ska fixa skräcknatten 2021. Ja men grattis, vad bra.
Dom flesta live tittare undrar nog vad denna produktion är för nissar . Dom har inte tänkt på nåt överhuvudtaget denna säsong men såg efter förra året vart det skulle bära om tv4 skulle fortsätta tyvärr
2021-04-29, 10:03
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Klart Simon var vinnaren igår, synd han bad om ursäkt.
Eller hur?!

Han är ju trots allt KiNgEn!!!
2021-04-29, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Blir så jävla trött på att Adrian ALLTID kommer undan. Ber till gud att den jäveln sitter nominerad efter denna dag.

Sen undrar jag vad i helvete produktionen håller på med. Halva denna säsong har de lastat över på deltagarna att fixa! Vad fan gör de bakom kulisserna?? Är de permitterade? Döda i corona? VAD FAN GÖR DE FÖR SIN LÖN?

Nardos ska fixa skräcknatten 2021. Ja men grattis, vad bra.
Å så fortsätter man titta fast ständig gallsmak i munnen, blir provocerad till max. Hade ingen aning om att jag var masochist.

Nardos gör mig skvatt galen kan inte i in vildaste fantasi hur denna skrikande, egoistiska, intelligensbefriade, uppmärksamhetskrävande, lögnerska, med dubbelmoral större än universum hyllas. Min teori är att det endast beror på hennes hudfärg, blattar håller ihop hur fan de än beter sig. Hade hon varit vit hade hon åkt ut med huvudet före för längesedan.
2021-04-29, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Du har fått mig att ifrågasätta mina matvanor. Äter jag för lite? Äter jag för lite snabba kolhydrater? Är det därför jag blir bakis och inte vill dricka alkohol varje dag? Måste jag alltid äta dygnet runt för att orka det?

Emelie och Adrian får verkligen en tuffare start på veckan! De har ju en frukostbuffé i paritet med ett best western-hotell. De borde kräva att få Grand Hotels frukostbuffé.
Man börjar ju undra. Man kanske borde äta tre fyra portioner av alla måltider. Sedan är det viktigt med FOKUS när man äter. Titta endast, och det är viktigt, endast ner i tallriken med fast blir. Sleva i maten så fort som möjligt, viktigt att man har ett högt tempo om man ska hinna äta den här mängden av mat. Sedan ska man absolut inte säga ett ord innan maten är uppäten.
Medlem
Emelie klagar på Dompas vikt när de satt och disskuterade Donken. Snacka om kasta sten i glashus. Sen sa hon att hon är mogen.
Bannlyst
Synd att lilla rummet inte får reda på att dom ska nomineras för folk hatar Pedram det var fel att sno maten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in