Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Dompa är en tönt.... De får väl vara beredda på konsekvenser. Fattar inte varför de är inne och städar åt dem nu.. Madde och Co borde inte bett om ursäkt utan sagt -om du leker med elden! Pedram satt och mös i hålet i väggen..så nöjd med sig själv medan Simon och de andra var förbannade. Hoppas han åker på Måndag. Han kan ta Mössan med sig.
Det sjuka i denna kråksång är att Simon nu betraktas som boven i detta drama som Pedram haft huvudrollen i från början till slut. Det enda jag uppmärksammade Simon göra var att reagera starkt på själva grejen då han säkert tidigare fått lyssna till Pedrams fina prat om gruppdynamik, kärlek och sammanhållning. Där han predikat om hur han skulle kunna byta plats om det så handlar om en immunitet "bara" för att behålla kärlek och respekt i gruppen.
Ikväll har han verkligen visat att han "INTE" står för sina ord då han agerar helt emot det han med sin käft undervisar de övriga att göra. Tomma ord och floskler för det gäller inte honom själv och hur de andra är så blinda att inte se det fattar jag inte. Jag kommer också ihåg hur han tillrättavisade Emelie om att inte manipulera eller påverka andra att göra saker!