2021-04-26, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Och så ett par chokladboouuuullar pu de´!
Jag såg det nu när jag kom tillbaka. Att han inte skäms är en sak men hur fan får han plats med all mat?
2021-04-26, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag såg det nu när jag kom tillbaka. Att han inte skäms är en sak men hur fan får han plats med all mat?

Jag förstår inte heller.. Såg du hans frukost imorse?
2021-04-26, 14:57
Medlem
Citat:
Äckliga snorkråksunge, inte tackar han heller eller säger att det är gott. Bara VRÄKER i sig som en som inte fått mat på år och dag, utan att ens fråga om ngn annan kanske vill ha mer.
Det beteendet är det mest sjuka. Efter två portioner kanske man kan lugna ner sig och fråga övriga. Jag själv äter ganska långsamt och hade väl aldrig fått ta en till portion då Mössan ätit upp allt innan jag hunnit avsluta första portionen. Undrar hur många av chokladbollarna han åt totalt. Igår tryckte han väl fem och nu har han tagit ett par till.
2021-04-26, 14:58
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Övertygad att Adrian tror miljonen redan är hans, om han bara visste att han flyger ut med huvudet före så fort han hänger löst.

Han tror att tittarna avgudar och värdesätter honom lika högt som han själv gör. Ack, så fel han har. Och det kommer han bli varse när (eller OM rättare sagt eftersom han vinner allt) hänger löst
2021-04-26, 14:59
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Var det bara jag som hörde fel eller sa Pedram såhär när han skulle ta mat "Vad är skillnaden på torsk och lax?"

Japp! Han som kan allt i huset enligt de andra. Men det är ju en extrem komplex fråga... Att Joel inte hade koll köper jag. Han försöker aldrig ge sken av att vara bildad och är född 01, men Pedram... Sån hybris den killen har.
2021-04-26, 14:59
Medlem
Citat:
Jag förstår inte heller.. Såg du hans frukost imorse?
Nej, jag hörde bara talas om det. Men det är ju samma sak vid alla mål. Det som stör mig är han roffar åt sig utan att kolla med övriga om de vill ha samt hjälper aldrig till/tackar för maten. Annars får man väl äta hur mycket man vill men normala människor väntar med portion tre och fyra tills alls har ätit upp sin första!!!!
2021-04-26, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Eller hur! Det drösar av egocentriska, ogina avundsjuka gamla häxor här i forumet. Du är en av dom.
Din lilla snygging till glädjespridare, slår ju tom finaste Tanja, grattis
2021-04-26, 15:01
Medlem
Citat:
Var det bara jag som hörde fel eller sa Pedram såhär när han skulle ta mat "Vad är skillnaden på torsk och lax?"
Han sa så. Judith förklarade att torsk är en vit fisk. Den ena är värre än den andra....
2021-04-26, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Han tror att tittarna avgudar och värdesätter honom lika högt som han själv gör. Ack, så fel han har. Och det kommer han bli varse när (eller OM rättare sagt eftersom han vinner allt) hänger löst
Han kommer att vägra gå ut, skylla på att de gjort fel kommer att vara en tv-stund som går till historien, längtar!
2021-04-26, 15:03
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Han kommer att vägra gå ut, skylla på att de gjort fel kommer att vara en tv-stund som går till historien, längtar!

Han kommer slita sin transplanterade lugg, säga att det gör unt i jartat och att han haur chinslor medan de får bära ut honom
2021-04-26, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Man hoppas väl att fler gaddar mot honom på kommande tävlingarna. Alla borde ju göra sitt yttersta för att han inte ska få tävla om extrapoäng och immunitet. Han tror säkert att han är omtyckt men de flesta ser ju igenom hans falska fula personlighet.
2021-04-26, 15:04
Medlem
hittanemoos avatar
Kunde inte AD fått att bara äta ärtsoppa?! Hade varit trevligt för alla som äter långsamt i huset och för alla som lagar mat.

Och trevligt för oss tittare att se honom lida lite...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in