2021-04-28, 23:07
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Här kommer min personliga ranking på deltagarna som är kvar i huset.

Simon
Madelene
Emelie
Tanja
Dennis
Adrian
Nardos
Pedram

Judith
Fan vilket fattig lista. Du kan bättre.
2021-04-28, 23:07
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Precis.. Tycker det var bra att de gick och sprayade ner tjyvnästet med bajsspray. Det kan de ha.
Pedram är så nöjd...Undrar om han blir lika nöjd när han blir autonominerad nu
Han blir bara vidrigare och vidrigare den där Peddi..

Tanja ifrågasatte ju först Pedrams bitterhet och ändå hade han inte hunnit vara där länge men ju mer han körde beteendet, som han vore helt personlighetsförändrad, desto fler i rummet började smittas av hans negativa energi. Det var så allt började.

Att Pedram blev nedröstad av tittarna, hamnade i barnkammaren och dessutom blev snuvad på Donken som BB sen visade på skärmen! Där och återigen blev Pedrams ego sårat (alltså på riktigt) så till den grad att han "påverkar" "manipulerar" övriga (som är dumma nog att lyssna) att haka på i sitt driv och visa hur tuff han är ,kolla bara på hans kroppsspråk.
2021-04-28, 23:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Jag har varit borta senaste timmen, var tvungen att sticka iväg och köpa Donken. Blev så sugen.

Men varför röstade man fram Juddan som bästa storebror? Hon är bara jobbig och curlar lilla.

Tacka vet jag Nardos. Hon passar i såna här roller. Som militärveckan. De kan inte bara vara kärlek kärlek kärlek.
Den stora jävla frågan är snarare varför i helvete inte det bindgalna sjöodjuret inte röstades ut när hon hängde löst?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Fan vilket fattig lista. Du kan bättre.

Judith skulle längre ner eller?
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tanja ifrågasatte ju först Pedrams bitterhet och ändå hade han inte hunnit vara där länge men ju mer han körde beteendet, som han vore helt personlighetsförändrad, desto fler i rummet började smittas av hans negativa energi. Det var så allt började.

Att Pedram blev nedröstad av tittarna, hamnade i barnkammaren och dessutom blev snuvad på Donken som BB sen visade på skärmen! Där och återigen blev Pedrams ego sårat (alltså på riktigt) så till den grad att han "påverkar" "manipulerar" övriga (som är dumma nog att lyssna) att haka på i sitt driv och visa hur tuff han är ,kolla bara på hans kroppsspråk.

Det är alla gånger Adrians fel
2021-04-28, 23:09
Medlem
Pnugknugens avatar
OBS!!!! OBS!!!! OBS!!!!

Vet inte om detta har vart på tapeten innan men jag såg det här precis. Måste ändå slå rekordet i år?

ALLA EMELIEGULL JAG HOPPAS INTE NI BACKAR DENNA KVINNA MER. HERRE GUD I RÖVA VAD VIDRIGT! VILKEN PATETISK HÄXA!!!!

https://www.instagram.com/p/COOCwo-HCwI/

Där har du nått att auto pukka eller vad fan du heter ditt jävla pucko.

OBS!!!! OBS!!!! OBS!!!!
Bannlyst
Ge inte idiotierna mer alkohol, skicka töntarna i säng så vi slipper höra dom nåt mer ikväll.
Ser fram emot att Pedram åker ut på måndag.
Medlem
amiliasharborstes avatar
Citat:
Och för någon dag sedan när Juddan sa "jag har väldigt stor röv" och Simon säger "Du har jääääkligt stor röv". Då reagerade ingen. Vad har Emelie nu sagt?

Kolla BBSECUT på insta och bedöm själv
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Och för någon dag sedan när Juddan sa "jag har väldigt stor röv" och Simon säger "Du har jääääkligt stor röv". Då reagerade ingen. Vad har Emelie nu sagt?

Här är klippet som går runt (om du har IG). Emelie visar sitt charmiga tryne....Igen.

https://www.instagram.com/p/COOCwo-HCwI/

Koilla "Snällelies" ansiktsuttryck under konversationen. Charmör!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Folk på instagram går loss och tycker att Emelie borde bli auto för bodyshaming mot Judith.

Judith borde bli autonominerad för bodyshaming för att gå runt i den feta röven. Det är liksom inte trevligt
2021-04-28, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Här kommer min personliga ranking på deltagarna som är kvar i huset.

Simon
Madelene
Emelie
Tanja
Dennis
Adrian
Nardos
Pedram

Judith

Jag är kränkt över att Adrian och madde är över Nardos🥺
2021-04-28, 23:10
Medlem