2021-04-28, 23:03
Medlem
hahahahahah nardos ikväll 🔥
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Tack
Ja dom vågar väl inte lägga upp det, för då hamnar Simpa längst ner i rangordningen.
Vilket för min del hade varit helt perfekt.
Vi skall hitta detta klipp!
Medlem
amiliasharborstes avatar
Folk på instagram går loss och tycker att Emelie borde bli auto för bodyshaming mot Judith.
2021-04-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Helt korrekt. Det hade även varit förmildrande om Simon lärde sig av sina misstag. Men det gör han inte. Då spelar ursäkterna tillslut absolut ingen roll. Blir bara ett manipulativt beteende för att undkomma ansvar. Med det sagt är Mouchino på ett personligt korståg gentemot Pedram. Så Pedram blir ärkefienden i allt just nu. Oavsett vem som egentligen bör bära hundhuvudet.

Så kan det vara 😊

Vad gäller beteendeförändringar får man komma ihåg att det som är svårt att förändra tar tid och det som känns omöjligt tar lite längre tid.
Medlem
och nardos hällde ut procenten på golvet ist för att ge den till dompa....det går bra nu
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag såg alltihopa min käre Rudie. Han låg även och grät I steffis pellefjant en stund medan han tänkte på hur hans efterlängtade McTasty sakta demolerades mellan någon annans smutsiga tänder. Möjligtvis matvraket Adrian.
När alkoholen kom in var allt som bortblåst och monstret Oljudith tog över festen och förvandlade den till ett barnkalas.

Jag har kommit fram till att ALLT som hänt senaste dagen är Adrians fel! han är helt enkelt lättast att beskylla, den ustiga pujkvaskern

HAHAHAhhaha helt fantastico sammanfattning! En eloge skall du hava
Mmmmadde anser också att allt är Adrians fel, eller vad säger du GangbungbangTanja?
2021-04-28, 23:05
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Folk på instagram går loss och tycker att Emelie borde bli auto för bodyshaming mot Judith.

Nu jävlar måste du berätta allt!
2021-04-28, 23:05
Medlem
hittanemoos avatar
Jag har varit borta senaste timmen, var tvungen att sticka iväg och köpa Donken. Blev så sugen.

Men varför röstade man fram Juddan som bästa storebror? Hon är bara jobbig och curlar lilla.

Tacka vet jag Nardos. Hon passar i såna här roller. Som militärveckan. De kan inte bara vara kärlek kärlek kärlek.
2021-04-28, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Är det mycket?

Du har nog slagit rekordet i SM i brakskit
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
HAHAHAhhaha helt fantastico sammanfattning! En eloge skall du hava
Mmmmadde anser också att allt är Adrians fel, eller vad säger du GangbungbangTanja?
Älskling hur lång tid får jag ha på mig.
Det står mellan Adrian och Lasse.
Medlem
Här kommer min personliga ranking på deltagarna som är kvar i huset.

Simon
Madelene
Emelie
Tanja
Dennis
Adrian
Nardos
Pedram

Judith
2021-04-28, 23:07
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste

Och för någon dag sedan när Juddan sa "jag har väldigt stor röv" och Simon säger "Du har jääääkligt stor röv". Då reagerade ingen. Vad har Emelie nu sagt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in