2021-04-28, 19:50
Medlem
Kaos i staden efter ett slagsmål mellan några ”ungdomar”. Sitter på lite info i nuläget men jag ska försöka ge er så ärlig och bra info som möjligt under kvällens gång.

Det enda jag vet är att det var invandrare. Någon nämnde ca 10 inblandade men inget bekräftat i nuläget.

PS: Ännu inte nått svensk media.
Citera
2021-04-28, 19:52
Medlem
Bild från platsen (Tullbron)

https://ibb.co/sJjyTbm
Citera
2021-04-28, 20:13
Medlem
Ok. Tack för bilden. Har dem slängt i någon från bron eller är det vanlig skottlossning?
Citera
2021-04-28, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Ok. Tack för bilden. Har dem slängt i någon från bron eller är det vanlig skottlossning?

Vet inte. 2 polishelikoptrar uppe just nu.

Aftonbladet har snappat upp det hela nu med en notis på första sidan.
Citera
2021-04-28, 20:19
Medlem
https://www.hn.se/nyheter/falkenberg...erg-1.45782927

Hallands Nyheter:

” Polisen ”bedriver nu en intensiv jakt efter gärningsperson/er och arbetar parallellt på brottsplatsen med initiala förundersökningsåtgärder”.

Mannens skadeläge är oklart. Skadorna bedöms som allvarliga.

Brottsrubriceringen är just nu försök till mord.”
Citera
2021-04-28, 20:24
Medlem
Otems avatar
En person allvarligt stickskadad.

https://live.aftonbladet.se/supernyt...raak.YgzwsdeV5

Citat:
En person har hittats allvarligt stickskadad på Tullbron i Falkenberg.
Personen har förts till sjukhus med ambulans. Polisen fick in larmet
klockan 19.07. Strax innan ska flera personer ha bråkat.

Såg en polis helikopter för drygt 40-45 minuter sen passera
här över Frillesås. Söder om GBG.
Citera
2021-04-28, 20:51
Medlem
Polisen bevakar just nu akutmottagningen vid Varbergs sjukhus. Vilket jävla land vi lever i.
Citera
2021-04-28, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justinai
Kaos i staden efter ett slagsmål mellan några ”ungdomar”. Sitter på lite info i nuläget men jag ska försöka ge er så ärlig och bra info som möjligt under kvällens gång.

Det enda jag vet är att det var invandrare. Någon nämnde ca 10 inblandade men inget bekräftat i nuläget.

Har du nån ny info? helikopter cirkulerar fortfarande
Citera
2021-04-28, 20:58
Medlem
Citat:

vet nån vem som är knivskuren?
Citera
2021-04-28, 21:04
Medlem
Citat:

Har du nån ny info? helikopter cirkulerar fortfarande
Citera
2021-04-28, 21:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panol
Polisen bevakar just nu akutmottagningen vid Varbergs sjukhus. Vilket jävla land vi lever i.
Vilket tyder på att det inte är några pundande Afghaner, för dom brukar inte storma akuten. Lutar mer år arab-hållet.
Citera
2021-04-28, 21:08
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:

Så sorgligt med detta våld, och det började när flyktingboendet kom till stan.
Minns när jag bodde i stan när en anställd på Statoil (lugn och trevlig kille) blev nersparkad bakifrån och hamna på sjukan...

Hoppas de ger de skyldiga riktiga straff, de skall låsas in och sen ut ur landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in