2021-04-28, 19:48
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Vill se om han får några skuldkänslor mot Simon som känner sig oerhört sviken. Klart att man kan tycka det är en liten grej, men i det där huset förstoras ju allt eftersom det är deras lilla värld.

Madde säger att hon skulle viljan se Pedram i en tvärtomsituation. Exakt, han skulle bli HELT galen.
Precis. Har jag varit sugen på donken länge, suktat, vet att jag ska få det inom en timme och sen snor någon det. Jag hade blivit så jävla besviken. Skönt att Simon ändå har folk runt om sig som försöker göra det bästa av situationen. (Madde och judith)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Pedram hade dödat om det var tvärtom. Äckliga jävel.

Han hade gått in och halshuggit de som tog maten! O då överdriver jag inte ens...Han har det i sig!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag förstår honom helt. Riktigt fult jort av Tanja, Adrian och Peddi.
Men samtidigt en life lesson till Simon att inte vara så naiv. Ormar finns både inne och utanför huset.
Äh. Simon är en jättebebis som bölar vid minsta möjliga motstånd. Han har behandlat andra som skräp i mellan åt och sedan bölar han och ber om ursäkt och allt skall vara okej.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Dvärgen Simon vräker i sig en pizza och super sig full. Stöter på Madde.
Idag bölar han för Donken Hahahahaha
Bannlyst
Dumma brudar, Simon vill inte ha era äckliga burgare, han vill ha deras blod 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️😡😡
2021-04-28, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Jag håller helt med...både Tanja och Pedram fick oxå pizza igår och blev nedgraderas 1 h innan, tycker dålig stil av Tanja att roffa åt sig påsen från Simon...
Alla var med på det så inte dålig stil av bara Tanja. Det som är dålig stil är hur peddot beter sig, först lipa och vansinnig på att han inte får donken sen kan med att ta det ifrån de andra och njuta av det och sitta och hånskratta. Sitt fula hånskratt utan tänder
Medlem
Tjungeling. Något som hänt under dagen? Ser att Ojudith och Narcos har fått på sig blottarrockarna så antar att de inte längre är barn utan blivit pedofiler.
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Han hade gått in och halshuggit de som tog maten! O då överdriver jag inte ens...Han har det i sig!

Han såg ju svart av att bara få sitta i rummet haha
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Detta var droppen och sen står Judith och Nardos och fucking försvarar Pedram och det var hans jävla självömkan och bitterhet som ledde till detta! Detta är varför man skriver så mycket om de där för de är så jävla ego och fittiga. De tänker inte på några andra än sig själva. Detta visade verkligen och bekräftar precis allting vi har setat här och resonerat om kring Pedram, ja även AD den ynkliga syltryggen!

Det var ju SKITBRA tv när Pedram satt och höll på att gå in i Gudfader-rollen på riktigt.. Han var så kränkt. Synd att det roliga bara höll i tio minuter. Adrian och Pedram glada är det värsta jag vet :P
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Judith måste ut omgående, är ju hon som varenda jävla gång JÄMT försöker hindra alla helt nödvändiga bråk med sitt jävla Dr Phil stuk!

Hon kan försöka Cartman vagga sin jävla gorilla-röv genom dörren nästa måndag!
Problem med ödmjuka personer?
2021-04-28, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Dvärgen Simon vräker i sig en pizza och super sig full. Stöter på Madde.
Idag bölar han för Donken Hahahahaha

Helt rätt, Simon är en vinnare, resten är äckliga horungar.
2021-04-28, 19:50
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Problem med ödmjuka personer?
Hahahahaha.
Bingo Zingo!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto