2021-04-28, 19:44
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Hur tänker du?

Det handlar givetvis inte om maten, även om de knappt ätit något idag i väntan på den maten.
Det handlar om att han försökt vara snäll, och ville vara snäll som gjorde som dom bad och blev lurad. Klart det svider.

Jag tänkte att dom vet att det är detta tema nu, dom har fått brev att tittarna röstar vilka som är roligast och dom får reaktioner från monstret. Dom försöker busa. Det är billig skräpmat och han fick käka pizza igår.

Att bli så upprörd att man går och lägger sig kan jag inte förstå. Jag skulle ha gett igen istället med något "prank".
2021-04-28, 19:45
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Sitter? Tycker han ligger ner 90% av tiden

exakt..
Medlem
Se det från den ljusa sidan, inte lär Adrian och Pedram ha blivit populärare bland tittarna nu.

Bye bye miljonen Adrian, kvittar nog om du så skulle ha hånglat upp Madde.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Judith måste ut omgående, är ju hon som varenda jävla gång JÄMT försöker hindra alla helt nödvändiga bråk med sitt jävla Dr Phil stuk!

Hon kan försöka Cartman vagga sin jävla gorilla-röv genom dörren nästa måndag!
Medlem
GangBangTanjas avatar
Hahahahaha.
Detta var stenkul. Fläskarslen på Flashback är i uppror.
Man myser nu.
Medlem
basiss avatar
Undrar vem som vågar sig ut först från annexet? Gissar på Dompa eller Tanja.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Tror inte det handlar om maten för Simon utan att dom uttnytjade honom för att han är för snäll. Han reagerade ju inte så här igår när dom tog alkohol till exempel.

Precis, och att det dessutom var Tanja som tog den som han ändå står ganska nära..
2021-04-28, 19:46
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Juddan vill inte ens ge straff nu, vafan kom igen
Kan det ha med dåligt samvete från igår? Hon kom på sig själv.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fan vad jag hatar när Adrian, Pedram och Emelie får sitta och gotta sig.. De ska inte ha ett skit. Speciellt inte Adrian och Pedram.. AHHHHH vill se dem lida all helvetes kval.

Detta var droppen och sen står Judith och Nardos och fucking försvarar Pedram och det var hans jävla självömkan och bitterhet som ledde till detta! Detta är varför man skriver så mycket om de där för de är så jävla ego och fittiga. De tänker inte på några andra än sig själva. Detta visade verkligen och bekräftar precis allting vi har setat här och resonerat om kring Pedram, ja även AD den ynkliga syltryggen!
Bannlyst
Bra att Simon pissar på alla, pissa i deras sängar 🍆💦💦💦💦💦
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
TITTA nu så ni ser den riktiga simon. O så tänk om bb nu bara gett fan i o ge han sin medicin då hade ni sett den ännu correcta sidan av simon än ni ser nu.
Jag förstår honom helt. Riktigt fult jort av Tanja, Adrian och Peddi.
Men samtidigt en life lesson till Simon att inte vara så naiv. Ormar finns både inne och utanför huset.
2021-04-28, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Tycker jag verkligen inte!! Som hon sa alla var med på det. Sen att det bara var hon som vågade ta den.
hon hade inget med den påsen att göra sen om hon är så puckad att hon gör som hon blir tillsagd jämt är ju hennes problem.Falsk fjös-märta som dillar i folk vad de vill höra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in