2021-04-28, 18:07
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Han vann ändå tävlingen idag. Är väl urladdad efter det.
Han vinner alltid den gossen. Det är åtminstone en säker sak med honom
2021-04-28, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ah jo Surmelie iofs. Tycker bara han varit trotsig och dryg mot Judith idag. Eller iaf senaste 2(?) timmarna som jag kollat.

Emelie svarade ju knappt på tilltal när Juddan ville veta om hon hade grädde i håret. Så drygt, Juddis fick fråga flera gånger.
2021-04-28, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja, hon kommer säkert sitta där i slutet av maj, gapandes och oförstående.

"E jag i finaaal ööh, YEEEEEYY öhh fattarja öhh?

Smärtsamt låg allmänbildning/intelligensnivå i huset överlag. Pedram är alltså ljushuvudet i gruppen. Blir rädd.

Är det medvetet av produktionen att ta in begåvningsreserven eller är det helt enkelt så puckade ungdomar är idag?
2021-04-28, 18:10
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha.. Han har laggat i tre dygn nu..dags att skicka in krisprogrammeraren!! :P
Adrian 2 är verkligen inget prestandamonster mjukvarumässigt, den är i stort behov av mera ram-minne!

Enheten blir då lurad av en bugg, och tror att den kommer utöka sitt minne om den intar enorma mängder organisk föda?

Allt detta blir givetvis åtgärdat med Adrian 3.
2021-04-28, 18:11
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
För Emelies beteende är ett resultat av (obefintlig) uppfostran och många års praktiserande av egotrippat beteende.

Adrian kan ju iofs trigga fram en extra vidrighetsdimension, förstås... men han är TROLIGEN helt oskyldig.

Ojdå. Okay. Jag älskar Emelie för att hon sätter sprätt på saker i BB. Minst PK av alla kumbaya idioter där inne. Man spyr av allt smörande. Hon är självklart störande men hur önskar vi BB egentligen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ah jo Surmelie iofs. Tycker bara han varit trotsig och dryg mot Judith idag. Eller iaf senaste 2(?) timmarna som jag kollat.

Hmm, ja kanske. Inte tänkt på det faktiskt. Men såg att någon skrev att han stod och diskade förut (!!!) och att det dessutom var på eget initiativ, vilket låter helt orealistiskt så väljer nu istället att tro att han blev tillsagd av Juddan och därför är trotsig och dryg mot henne..
Medlem
basiss avatar
Adrian rensar kyl och frys 🙄
Medlem
Otippat att Adrian bara vill ha mat.
Medlem
hittanemoos avatar
Hoppas de tejpar alla kylar och skafferiet så att AD inte kommer in...
2021-04-28, 18:12
Medlem
2 min det var hemskt va snälla stora bb var tror vi lilla bb kommer rövknulla stora bb ikväll ändå och försöka sno alkohol?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jedi1975
Smärtsamt låg allmänbildning/intelligensnivå i huset överlag. Pedram är alltså ljushuvudet i gruppen. Blir rädd.

Är det medvetet av produktionen att ta in begåvningsreserven eller är det helt enkelt så puckade ungdomar är idag?

Peddi slänger sig också med en massa ord i fel sammanhang, alltså orden är riktiga ord men han använder dem fel. Ett jättebrutalt exempel är ju häromdagen när han menade ”intuition” men pratade om ”intention”. Finns många fler såna exempel. Credit för stort ordförråd men synd att det inte alltid blir rätt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Hoppas de tejpar alla kylar och skafferiet så att AD inte kommer in...
Haha hade varit kanon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in