dem som gnäller på Tanja det är Emelie och Nardos följare..
Äh. Slappna av. Tanja skall vinna men på detta tema har hon inte kommit till sin rätt riktigt tycker jag. Emelies och Nardos följare?!
Pfft! Tillåt mig att bli kränkt!
Tror tyvärr Tanja "förlorar" på grund av sitt otroligt stabila sätt generellt. Det får henne i vissa fall att framstå som lite grå och initiativlös. Detta ligger henne garanterat till last i final"spelet".
Själv vill jag hon skall vinna 100% men förstår kritiken ni tar upp. Ibland kommer hon verkligen inte till sin rätt.
Tanjisen kommer bäst till sin rätt när hon är utsatt för jobbiga situationer. När alla andra tjuter och gnäller så köttar hon bara på.
Detta är inget nytt under solen. MEN Emelie är verkligen ingen snäll kompis mot Nardos. Hon pratar fan skit om henne hela tiden. Ja, Nardos är långsam, ja, Nardos är dålig på tävlingar, ja, Nardos skriker mycket. MEN jag hade inte velat ha en vän som kommenterade det hela tiden (både framför mig och bakom min rygg).
Innan störde jag mig mest på Nardos men har fan hittat andra som jag står mig mer på. Läs: Emelie, Adrian och Pedram.
Äh. Slappna av. Tanja skall vinna men på detta tema har hon inte kommit till sin rätt riktigt tycker jag. Emelies och Nardos följare?!
Pfft! Tillåt mig att bli kränkt!