2021-04-28, 21:54
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Mergim är ju en gåta men tror han skulle må bra av att släppa BB och flytta hemifrån så han får ta lite ansvar och mogna. Vår lilla Joel ska bli kul att följa på utsidan, hoppas att han har en ljus framtid och inte fastar i några snyskgubbars klor.
2021-04-28, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tur att Madde har mens så hon inte kan bada.. annars hade hon fått simma för livet från hajen :P
javisst ja tur för henne
2021-04-28, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Du är luffare

absolut men dompa är ju som sagt en luffare
Bannlyst
Simon kan förlåta dom, men jag gör det inte, lilla rummet är smuts 🤮🤮🤮🤮🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Wow, är det sant att han lämnade? Finns klippet i appen?
Yes! Han sa det redan i söndags när de bröt sändningen.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har mina två "icke favoriter" i lilla bb.
Samma här, har iofs 3😀
Medlem
Adrian står som vanligt längst bak
Medlem
ska simon stå och be om ursäkt ...för vad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Simon kan förlåta dom, men jag gör det inte, lilla rummet är smuts 🤮🤮🤮🤮🤮

+1
Medlem
Mouchinos avatar
De som inte orkar läsa detta, scrolla vidare!

Detta blir oerhört fel om man skyller Simon på denna patetiska hets som Pedram drog igång för att han inte ville acceptera tittarnas omröstning. Detta hade nog aldrig hänt om inte för Pedrams fittiga äckel beteende. Han om någon klarar inte av att varken sänkas i rang, bedömas av någon och inte ens faktumet att han blev "kvarröstad" av de tittare som gjorde det valet gjorde honom nå mer ödmjuk eller tacksam.

De ville hellre ha kvar Pedram före Mergim och ärligt talat så tror jag inte ens att han som ändå har aggressionsproblem skulle bete sig så här. Inte ens Mergim! Det är fööööööör lågt. Han hade blivit sur och bitter men han hade fan inte betett sig som ett as.

Mergim har ändå vett att förstå att,om tittarna röstar som är till nackdel för honom så har det inte något med hans medboende att göra och skulle inte agera ut på det här sättet. Tror t.om att han hade bröstat den nedröstningen 100 gånger bättre än Pedram för han hade blivit så glad att få stanna så att vara lillebror hade nog känts som en bagatell i sammanhanget

Jag förstår Simon och detta är en av få gånger faktiskt där jag tycker han har "rätt" att bli arg och besviken! Grodorna hoppar alltid från hans mun när han är arg och i stundens hetta men det dom "gjorde" säger rätt mycket mer än Simons mundiareé. Dock försvarar jag inte Simons ord val när han blir arg.

Det Judith och andra gjorde efter är att slicka röv och det värsta är att de förminskar Simons känslor som är just en känslomänniska och det är inte Donken utan moralen och den "familjeanda" som vissa tuggar så mycket om. Man tillrättavisar Simon och ja, det är helt rätt men varför vågar man inte ge Pedram en känga som startade skiten från början.

Förresten är väl inte Tanja den första som får ta emot grodor, Nardos har väl parerat ett helt gäng massor med gånger men hon har oftast fått klara sig själv och jag har aldrig hört någon tillrättavisa Simon eller ta parti för Nardos. Hon känner Simon för bra för att ta det personligt och de reder ofta ut det med varandra.

Såklart man inte ska säga saker när man är arg då risken är att det kan upplevas kränkande. Det är också lika viktigt att behandla andra med respekt vad man "GÖR" visar istället för att snacka skit och köra moralpredikan. Behandla ,människor som du själv vill bli behandlad och detta är något som Pedram behöver lära sig.
Medlem
Ghandis avatar
NUUUUUUUUUUUUUUUUu

försöker han krysta fram tårar....OJ OJ OJ O J vad vad det jag sa !?!?!?
2021-04-28, 21:56
Medlem
Contragulationss avatar
"Alla är vi mänskliga och gör misstag" - Adrian "Roboten" Podde

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in