Om både Pedram och Adrian sitter på Måndag.. vem vill ni helst ha kvar?
Jag klarade inte av att rösta kvar Pedram förra måndagen, men om han sitter mot Adrian nästa så kommer jag lägga ett par röster på Peddi Hubboten måste UT om han hänger löst.
Nardos är nog tyvärr så dålig/obegåvad som hon ser ut att vara. Tänk er att ha bott i Sverige i hela sitt liv och i princip inte kunna någonting, känns som att hon gått med skygglappar hela livet. Vet inte hur bra hon är på eritreanska men misstänker att hon inte kan det lika bra som svenska. Hon är alltså en obildad tjej som inte kan något av sina språk särskilt bra. En av de grejer jag stör mig på mest med henne (utöver skrikandet, ätande med öppen mun och att hon inte kan något) är att hon lägger till en bokstav efter ord, exempel: vi säger "rädd" hon säger "rädd(öh)"
De få gånger hon har åsikter om annat än känslor etc så är det alltid när någon annan sagt något. Exempel: Tanja säger att honung inte kan bli gammal, någon ifrågasätter, Nardos "Honung kan inte bli gammalt".
Tyckte hon växte under "Emelie-gate", hon är ju ganska ok när hon inte skriker och ska vara i centrum hela tiden. Tyvärr verkar det som att hon alltid faller tillbaka och blir en person som folk under 16 tycker är kul. Hade hon visat sina mer mogna sidor så hade hon tjänat ganska mycket på det. Jag hade tolererat hennes negativa sidor mycket mer då.
En annan grej jag stör mig på SOM FAN är Emelie som hoppade på Nardos "tänk-om-folk-visste-vad-jag-varit-med-om"-tåg. Avundsjukan på att Tanja får så mycket sympati för hennes olycka. Emelie: "Jag kan inte berätta vad jag varit med om för att Ystad är för litet..."
Det enda Emelie har varit med om är att hon blivit mobbad för att hon var överviktig som barn och att hon haft ett (1!!!) förhållande som varit lite jobbigt. Det har låtit som att hon varit utsatt för mental misshandel men i själva verket har det nog varit som vilket break-up som helst. Hon är en curlad unge som tror hon kan manipulera vem som helst, det kanske går i huset men hon lurar inte mig.
Onödig dänga för att jag är i farten:
Emelie har husets minsta ansikte på husets största kranium. Någon liknade henne med Beavis&Butthead, bra liknelse.
Kul sidonot: Dompan sa sanningen rakt i EMelies (lilla) ansikte: "Du är en bitch som snackar skit om allt och alla", trots det hänger han med henne.
Om både Pedram och Adrian sitter på Måndag.. vem vill ni helst ha kvar?
Jag klarade inte av att rösta kvar Pedram förra måndagen, men om han sitter mot Adrian nästa så kommer jag lägga ett par röster på Peddi Hubboten måste UT om han hänger löst.
Har hellre kvar vem som helst före de två! Så röstar isf på den tredje/fjärde nominerade isf!
Nej, nu äter dom asen ! 15.00 skulle det va o BB säger inte till dom som jag sa dom skulle göra för 30 minuter sedan. Så svårt är det inte att skicka in brev o klargör att tävlingen startar om 30 minuter kl 15...
De säger i Lilla att de har slut på mat och måste sno från Stora...
JÄVLAR vad de tryckt i sig med tanke på matstashen de fick igår Otroligt.. De kan inte ha gjort annat än ätit.
ANTAR att det är någon som tryckt i sig lite extra... Med tanke på vilken lyx de tyckte det var när de kom in och att det skulle vara en piece of cake där inne hoppas jag de kommer få lida lite iaf. Men skulle inte förvåna mig om de istället får påfyllning av diverse delikatesser.