2021-04-28, 16:33
Medlem
Och nu kan man bara se lilla bb... värdelöst...
2021-04-28, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Jag tror att Adrian kan sitta löst på måndag. Simon kommer ge tre poäng till Adrian och Emelie sian två. Jag tror att även Judith kan lägga poäng på Adrian för man märker att hon stör sig på honom!

Åh, hoppas du har rätt! Om Juddan lägger två poäng på Adrian istället för Dompa så kanske Dompa klarar sig.
2021-04-28, 16:34
Medlem
Nardos är nog tyvärr så dålig/obegåvad som hon ser ut att vara. Tänk er att ha bott i Sverige i hela sitt liv och i princip inte kunna någonting, känns som att hon gått med skygglappar hela livet. Vet inte hur bra hon är på eritreanska men misstänker att hon inte kan det lika bra som svenska. Hon är alltså en obildad tjej som inte kan något av sina språk särskilt bra. En av de grejer jag stör mig på mest med henne (utöver skrikandet, ätande med öppen mun och att hon inte kan något) är att hon lägger till en bokstav efter ord, exempel: vi säger "rädd" hon säger "rädd(öh)"

De få gånger hon har åsikter om annat än känslor etc så är det alltid när någon annan sagt något. Exempel: Tanja säger att honung inte kan bli gammal, någon ifrågasätter, Nardos "Honung kan inte bli gammalt".

Tyckte hon växte under "Emelie-gate", hon är ju ganska ok när hon inte skriker och ska vara i centrum hela tiden. Tyvärr verkar det som att hon alltid faller tillbaka och blir en person som folk under 16 tycker är kul. Hade hon visat sina mer mogna sidor så hade hon tjänat ganska mycket på det. Jag hade tolererat hennes negativa sidor mycket mer då.

En annan grej jag stör mig på SOM FAN är Emelie som hoppade på Nardos "tänk-om-folk-visste-vad-jag-varit-med-om"-tåg. Avundsjukan på att Tanja får så mycket sympati för hennes olycka. Emelie: "Jag kan inte berätta vad jag varit med om för att Ystad är för litet..."

Det enda Emelie har varit med om är att hon blivit mobbad för att hon var överviktig som barn och att hon haft ett (1!!!) förhållande som varit lite jobbigt. Det har låtit som att hon varit utsatt för mental misshandel men i själva verket har det nog varit som vilket break-up som helst. Hon är en curlad unge som tror hon kan manipulera vem som helst, det kanske går i huset men hon lurar inte mig.

Onödig dänga för att jag är i farten:
Emelie har husets minsta ansikte på husets största kranium. Någon liknade henne med Beavis&Butthead, bra liknelse.

Kul sidonot: Dompan sa sanningen rakt i EMelies (lilla) ansikte: "Du är en bitch som snackar skit om allt och alla", trots det hänger han med henne.
2021-04-28, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Alltså... det skulle faktiskt vara himla roligt (även om jag inte är nån större fan av Nardos).

BB kan kalla in henne i bikten och ut kommer General Alberto! 😂
Ja hon var bäst då och rättvist och inte ngt psyko som peddot eller Judith som ville att dom skulle göra äckliga saker
2021-04-28, 16:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Då blir det väl ytterligare en förutsägbar utröstning på måndag?
Dennis, Emelie, Madde och Simon och av dom ryker Dennis 👮🏽‍♀️

Japp antagligen exakt så det kommer se ut tyvärr... Varken Adrian eller Pedram hänga löst..fy fan
Medlem
Om dom tar McD från Pedram så blir det censur och ambulans.
Det här är en riskabel plan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Jag tror att Adrian kan sitta löst på måndag. Simon kommer ge tre poäng till Adrian och Emelie sian två. Jag tror att även Judith kan lägga poäng på Adrian för man märker att hon stör sig på honom!

Jag är också ganska säker på att Adrian kommer hänga löst på måndag
2021-04-28, 16:37
Medlem
Fick de lunchen som de hade beställt? 🤔Storebrorsorna alltså
2021-04-28, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jedi1975
Nardos är nog tyvärr så dålig/obegåvad som hon ser ut att vara. Tänk er att ha bott i Sverige i hela sitt liv och i princip inte kunna någonting, känns som att hon gått med skygglappar hela livet. Vet inte hur bra hon är på eritreanska men misstänker att hon inte kan det lika bra som svenska. Hon är alltså en obildad tjej som inte kan något av sina språk särskilt bra. En av de grejer jag stör mig på mest med henne (utöver skrikandet, ätande med öppen mun och att hon inte kan något) är att hon lägger till en bokstav efter ord, exempel: vi säger "rädd" hon säger "rädd(öh)"

De få gånger hon har åsikter om annat än känslor etc så är det alltid när någon annan sagt något. Exempel: Tanja säger att honung inte kan bli gammal, någon ifrågasätter, Nardos "Honung kan inte bli gammalt".

Tyckte hon växte under "Emelie-gate", hon är ju ganska ok när hon inte skriker och ska vara i centrum hela tiden. Tyvärr verkar det som att hon alltid faller tillbaka och blir en person som folk under 16 tycker är kul. Hade hon visat sina mer mogna sidor så hade hon tjänat ganska mycket på det. Jag hade tolererat hennes negativa sidor mycket mer då.

En annan grej jag stör mig på SOM FAN är Emelie som hoppade på Nardos "tänk-om-folk-visste-vad-jag-varit-med-om"-tåg. Avundsjukan på att Tanja får så mycket sympati för hennes olycka. Emelie: "Jag kan inte berätta vad jag varit med om för att Ystad är för litet..."

Det enda Emelie har varit med om är att hon blivit mobbad för att hon var överviktig som barn och att hon haft ett (1!!!) förhållande som varit lite jobbigt. Det har låtit som att hon varit utsatt för mental misshandel men i själva verket har det nog varit som vilket break-up som helst. Hon är en curlad unge som tror hon kan manipulera vem som helst, det kanske går i huset men hon lurar inte mig.

Onödig dänga för att jag är i farten:
Emelie har husets minsta ansikte på husets största kranium. Någon liknade henne med Beavis&Butthead, bra liknelse.

Kul sidonot: Dompan sa sanningen rakt i EMelies (lilla) ansikte: "Du är en bitch som snackar skit om allt och alla", trots det hänger han med henne.

Hur fan pallar du skriva en hel roman om Nardos. Hon kommer till final oavsett vad någon säger. Förstår om det var om Madde typ. Den tråkigaste deltagren genom tiderna. Men Nardos är ganska underhållande
2021-04-28, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Fick de lunchen som de hade beställt? 🤔Storebrorsorna alltså

nej donken kommer nog ikväll
2021-04-28, 16:39
Medlem
Ridnes avatar
De säger i Lilla att de har slut på mat och måste sno från Stora...
JÄVLAR vad de tryckt i sig med tanke på matstashen de fick igår Otroligt.. De kan inte ha gjort annat än ätit.
2021-04-28, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej donken kommer nog ikväll

De hade ju beställt kebabrulle till lunch...
Hopps o tror inte att de får donken ikväll..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in