Pedram som aldrig skulle utnyttja makt mot de andra som han sa för bara några veckor sen. Nu kör han "ni ska göra som vi storebrosor" säger Fattar att det inte är samma sak som militärveckan.. men ni förstår min poäng förhoppningsvis haha.
Allt sånt där gäller bara för Pedram tydligen då han har höga moraliska principer för andra men lägre för sig själv!
Hon är ju några år äldre än honom vilket under vissa förhållanden inte spelar någon roll men........
Om hon vill ha barn så tickar hennes biologiska klocka enormt högt och även om hon ser ung och fräsch ut på utsidan så fyller hon snart 34 år.
Och ju närmare 40 ju större risk.
Men, är Adrian redo att bli pappa inom två år?
Han bor ju fortfarande hos sina föräldrar och hans syster sa att han aldrig gjorde något hemma för att han dels tränade mycket, dels var ute med kompisar.
Skulle Madde orka med det?
Ärligt talat så verkar hon labil när hon ligger och lipar efter uppmärksamhet.
Det är något som de borde diskutera innan de börjar dejta för annars vore det sorgligt om hennes sista fertila år kastades bort på att dejta någon som inte har samma plan för framtiden.
Ja men ellerhur har Emelie blivit jävligt omtyckt på de senaste? Jag tror faktisitk emelie är mer omtyckt än Nardos och Simon. Emelie kommer nog 2
Ja i omröstningar har hon blivit mer omtyckt iaf (beror väl kanske på vissa instagramkonton å andra sidan). Till slut så handlar ju allt om omröstningar så det säger väl att hon kommer gå långt? Däremot när omröstningarna kommer börja handla om vem du vill ha ut, inte rädda, så åker hon. Tror jag.
Ja i omröstningar har hon blivit mer omtyckt iaf (beror väl kanske på vissa instagramkonton å andra sidan). Till slut så handlar ju allt om omröstningar så det säger väl att hon kommer gå långt? Däremot när omröstningarna kommer börja handla om vem du vill ha ut, inte rädda, så åker hon. Tror jag.
så fort de kommer rösta ut omröstningar kommer Nardos och Emelie ryka med huvudet före
Det är därför de inte har enkel majoritet i omröstningar. Då hade Nardos, Tanja, Emelie och Simon rykt direkt.
så fort de kommer rösta ut omröstningar kommer Nardos och Emelie ryka med huvudet före
Det tror jag med. Samma sak som förra året. De har stöd när det gäller att rädda men när vi får rösta ut så är de otroligt svaga. Var det inte så Amilia åkte? På "vem vill du rösta ut?"