2019-02-07, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Jag har fattat det som att båten och huset är hennes. Vem äger detta då?
Om man får tro vinjetten/logotypen så kan du börja leta här:
https://tools.wmflabs.org/geohack/ge..._type:landmark
Citera
2019-02-07, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iconicatab
Om man får tro vinjetten/logotypen så kan du börja leta här:
https://tools.wmflabs.org/geohack/ge..._type:landmark

Hur vet du att huset och båten inte är hennes?
Citera
2019-02-07, 19:36
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Jag väcker den här tråden för att vädra en sak jag funderat på ett tag...

Varför får Renee Nyberg bara göra skräp-TV?

Ok, lite kategoriskt kanske, men av någon anledning verkar RN mest figurera i extremt tramsiga lek- eller tävlingsprogram: "Klassfesten", "Bytt är bytt" och en revampad epa-version av "Blåsningen" är det som närmast comes to mind. Ändå borde hon vid det här laget vara ett ganska "tungt" namn inom TV. Man kan jämföra t.ex med den högst mediokra Gry Forsell, som synts i betydligt mer påkostade produktioner. Varför får aldrig Renee göra någon underhållning av rang? Särskilt surt måste det vara mtp makens framgångar (Let's Dance smäller rimligtvis högre än bingolotto).
Fast hennes simtur i Fångarna på fortet är bland det bästa som har sänts i TV.
Citera
2019-02-09, 19:05
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbärskungen
Fast hennes simtur i Fångarna på fortet är bland det bästa som har sänts i TV.

Och vad hände där?
Citera
2019-02-09, 19:14
Bannlyst
Har Renée lagt in silikon i brösten? Vet att hon sa i något program för länge sedan som handlade om plastikoperationer att hon tyckte att hon var för platt och nu tycks det vara mer välfyllt hos henne.
Citera
2019-02-09, 20:27
Medlem
Madgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Och vad hände där?

Hennes baddräkt åkte upp i rumpan när hon simmade, så man kunde se hela hennes underbara bakdel. En klassiker för alla tonåriga pojkar när det begav sig. Hittade bara bilderna, tyvärr!

http://photos1.blogger.com/x/blogger...rg_Renee04.jpg
Citera
2019-02-10, 01:22
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Har Renée lagt in silikon i brösten? Vet att hon sa i något program för länge sedan som handlade om plastikoperationer att hon tyckte att hon var för platt och nu tycks det vara mer välfyllt hos henne.

Kanske beror på att Renée börjat på TV4, för den kanalen verkar subventionera (eller skänka som någon slags förmån) sina kvinnliga anställdas bröstförstoringar - finns nog ingen meteorolog eller programledare som har mindre än C-kupa - trots att de i många fall började som plankor.
Citera
2020-09-19, 21:07
Bannlyst
Renée säger till Robin Bengtsson i Klassfesten "nu får jag hela Småland efter mig", när hon säger att Svenljunga är en håla. IQ noll?
Citera
2021-04-28, 10:10
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Hon är i rutan nu och det slog mig att jag hört folk i "branschen" säga att hon fått stryk vid upprepade tillfällen av Hellenius. Någon som har mer på det?
Berätta gärna mer om du minns .
Citera
2021-04-28, 10:10
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Hon är i rutan nu och det slog mig att jag hört folk i "branschen" säga att hon fått stryk vid upprepade tillfällen av Hellenius. Någon som har mer på det?
Berätta mer !
Citera
2021-04-28, 15:30
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:

Vilka ”i branschen” har du hört säga att hon vid upprepade tillfällen fått stryk av Hellenius?

Citera
2021-04-28, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Vilka ”i branschen” har du hört säga att hon vid upprepade tillfällen fått stryk av Hellenius?

Samma gäng i branschen som vittnar om att kungen straffknullat Silvia efter att hon flirtat med Mark Levengood. Försök att hänga med lite i det som händer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in