2015-05-29, 10:35
Medlem
Hor-Ullas avatar
Vad är på G mellan Renee Nyberg och David Hellenius?

Först säljer dom sitt sommarhus:

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20730620.ab

Skilsmässa var det första jag tänkte på då. Men nu slår dom ihop sina bolag till ett gemensamt och tar en aktieutdelning på 38 miljoner:

http://www.di.se/artiklar/2015/5/28/...over-tv-paret/

Kan det fortfarande vara skilsmässa det är frågan om eller behöver dom bara pengar??
Citera
2015-05-29, 11:33
Medlem
Eller så vill de bara flytta ?
Citera
2015-05-29, 14:46
Medlem
William Hainess avatar
Visste faktiskt inte ens att de var gifta så kudos till dom att de lyckats hålla sitt förhållande tämligen privat.
Citera
2015-10-21, 19:36
Medlem
lossnuss avatar
http://www.expressen.se/noje/renee-n...ster-sandelin/
Väldigt förvirrat och märkligt.
Haha Renee Nyberg har tydligen blivit en förvirrad klimakteriebitter kärring...49 år och 50 års kris nalkas kanske ?
Christer Sandelin har inte sagt någonting överhuvudtaget om hudfärger !
... Freestyle hade tex två svarta tjejer och Style hade Gigi (som även var hans flickvän tror jag?)
Citera
2015-10-31, 13:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Hmm jo något fel måste det liksom blivit. Men gör ju verkan zappade direkt när såg henne i det där Bytt är bytt.
Citera
2015-11-07, 16:22
Medlem
Där sjönk RN för mig !! Tack för infon hade missat att även hon hade kallat CS rasist !! Det CS säger är inte alls någe rasistiskt utan helt sant !! Blir så trött på alla idioter som ska hålla på och hoppa på folk som bara säger vad dom tycker . Bra gjort av Christer Sandelin att som känd svensk våga gå ut och säga att han gillar Åkesson inte många så gjort det vad jag känner till iaf ni kanske vet någon mer ? för det måste ju finnas fler kändisar som röstar på SD!!
Citera
2016-10-17, 11:44
Medlem
Jag väcker den här tråden för att vädra en sak jag funderat på ett tag...

Varför får Renee Nyberg bara göra skräp-TV?

Ok, lite kategoriskt kanske, men av någon anledning verkar RN mest figurera i extremt tramsiga lek- eller tävlingsprogram: "Klassfesten", "Bytt är bytt" och en revampad epa-version av "Blåsningen" är det som närmast comes to mind. Ändå borde hon vid det här laget vara ett ganska "tungt" namn inom TV. Man kan jämföra t.ex med den högst mediokra Gry Forsell, som synts i betydligt mer påkostade produktioner. Varför får aldrig Renee göra någon underhållning av rang? Särskilt surt måste det vara mtp makens framgångar (Let's Dance smäller rimligtvis högre än bingolotto).
Citera
2016-10-17, 12:24
Medlem
Därför att kanske är precis så pantad som hon visade i kommentaren till CS? Du vet tomma tunnor skramlar mest.
Citera
2018-11-22, 21:19
Medlem
Pudersockers avatar
Gör inte så mycket när man är så helvetes snygg! Hon är 52 år men ser ut som tjugofem, och hon utklassar varenda annan och yngre kvinna jag sett! Eller så är det nåt med kamerorna på TV4..
Har sett henne i verkligheten två ggr, lika snygg då, tyvärr tittade hon mer på min tjej än på mig. Fast å andra sidan hon var snyggare än jag så kanske inte så konstigt.
Citera
2019-02-06, 21:37
Bannlyst
Hon och David verkar ha obegränsat med pengar.
Citera
2019-02-06, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Hon och David verkar ha obegränsat med pengar.

Om du tänker på båten och huset som är med i ”Renés brygga” är det inte deras. Det är hyrt av TV4. Sedan är de säkert inga fattiglappar, båda tjänar bra med pengar
Citera
2019-02-06, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Om du tänker på båten och huset som är med i ”Renés brygga” är det inte deras. Det är hyrt av TV4. Sedan är de säkert inga fattiglappar, båda tjänar bra med pengar

Jag har fattat det som att båten och huset är hennes. Vem äger detta då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in