2021-04-27, 22:05
Medlem
WimHofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
OT men minns att de första reportagen man såg av covid, så ramla just folk ihop lite över allt i kina, undra varför det bara skedde där?

Därför att det var fejk.
Citera
2021-04-27, 23:55
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Det är svårt att veta vad folk dör av när testerna är så osäkra.

Tanzanias president lät testa papayafrukter och motorolja och de testade positivt för covid-19.

Elon Musk gjorde fyra tester (samma dag och med samma sjuksköterska som administrerade det hela). Två visade positivt och två visade negativt.

Det där är väl mest fejk från en afrikansk negerhövding?

Elon tog några snabbtster som är notoriskt opålitliga.
Citera
2021-04-28, 00:12
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Du får kommentera när det kommit ett nytt coronavirus eller en mutation av SARS-Cov-2 som immunförsvaret reagerar på.

Du är efterbliven eftersom du inte förstår vilken mekanism som professor Cahill talar om.

Du är en typisk person som bara läser rubrikerna. Du klarar inte av att ens skrapa lite på ytan. IQ fiskmås.
Det finns redan både mutationer och vaccinerade människor, tyvärr (för dig) så saknas det fortfarande drivor av vaccinerade döingar. Vi kan även jämföra med ex. svininfluensan/vaccinet, även där finns det gott om mutationer och vaccinerade människor, dock inga drivor av döingar. Du och kvacksalvarn har m.a.o. fel.
Citera
2021-04-28, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Det finns redan både mutationer och vaccinerade människor, tyvärr (för dig) så saknas det fortfarande drivor av vaccinerade döingar. Vi kan även jämföra med ex. svininfluensan/vaccinet, även där finns det gott om mutationer och vaccinerade människor, dock inga drivor av döingar. Du och kvacksalvarn har m.a.o. fel.
Nu va ju svinvaccinet inte nått mrna vaccin, så det går ju inte att ha med i beräkningarna.

Men man måste ju ändå fråga sig varför hon är villig att slänga bort hela sin karriär med dessa uttalanden, kan det verkligen vara värt dom 15 minuterna i strålkastarljuset? Har hon fått nått psykbryt, vad kan få en människa att gå så här bananas,eller finns det nån sanning i det hon säger!?

Jag har nu sett 2 längre intervjuer med henne och jag kan inte höra att hon säger att folk kommer dö i massor och ligga som drivor på gatorna.

Vad jag uppfattat det som hon sagt är att folk som tagit mrna vaccin kommer att bli tvungna att vaccinera sig resten av livet mot olika mutationer av coronavirus för att undvika att få en överreaktion av immunförsvaret som kan leda till döden.
Senast redigerad av givemeyourmoney 2021-04-28 kl. 01:26.
Citera
2021-04-28, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Det där är väl mest fejk från en afrikansk negerhövding?

Elon tog några snabbtster som är notoriskt opålitliga.

Skulle gissa det, presidenten i ett afrikanskt land botade aids med handpåläggning , kommer inte ihåg vilket land han var president i men SVT sände ett kort reportage om han när han höll på.
Citera
2021-04-28, 08:56
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Vart är alla döda?, Vaccineringarna började för drygt ett år sedan och ännu inga rapporter på massdöd.

Det hade varit av intresse att följa upp de allra första som fick de här vaccinen under den tiden då man först började testa det på människor. Jag antar att vaccintillverkarna har koll på dem?

Någon kanske vet om det finns information rörande den gruppen som man kan ta del utav någonstans?
Citera
2021-04-28, 09:27
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Det hade varit av intresse att följa upp de allra första som fick de här vaccinen under den tiden då man först började testa det på människor. Jag antar att vaccintillverkarna har koll på dem?

Någon kanske vet om det finns information rörande den gruppen som man kan ta del utav någonstans?

Du kan vara rätt säker på att dom lever och mår bra. Det handlar om tiotusentals människor och det närmast omöjligt att mörka om det hände nånting med dom,
Citera
2021-04-28, 09:39
Medlem
Hur kan folk lägga så här mycket tid och energi på detta? Ta inte vaccin då om det verkar så farligt. Det är okej. Men varför brodera ut en massa skräckhistorier som inte kan styrkas?
Citera
2021-04-28, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasektomi
Hur kan folk lägga så här mycket tid och energi på detta? Ta inte vaccin då om det verkar så farligt. Det är okej. Men varför brodera ut en massa skräckhistorier som inte kan styrkas?

Handlar väl mest om att de försöker tvinga folk indirekt. Vaccinpass, arbetstillstånd, inträdestillstånd osv
Citera
2021-04-28, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dildobagginz
Handlar väl mest om att de försöker tvinga folk indirekt. Vaccinpass, arbetstillstånd, inträdestillstånd osv
Det är andra frågor, i förhållande till just detta trådämne, men principiellt är det inte samma sak att vara tvingad och att känna sig tvingad. Det senare handlar om personligt ansvar och den personliga friheten. Men många vill ha konsekvensfri frihet: ”Om jag inte vill vaccinera mig ska det inte begränsa mig mer än de som vaccinerar sig.” Det är en omöjlig princip.
Citera
2021-04-28, 14:55
Medlem
eternussermos avatar
Hur kommer det sig att det alltid är någon youtube-professor som för fram dessa foliehattsteorier? Är det för att det är svårare att genomskåda än det som är nedskrivet?
Citera
2021-04-28, 15:35
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasektomi
Det är andra frågor, i förhållande till just detta trådämne, men principiellt är det inte samma sak att vara tvingad och att känna sig tvingad. Det senare handlar om personligt ansvar och den personliga friheten. Men många vill ha konsekvensfri frihet: ”Om jag inte vill vaccinera mig ska det inte begränsa mig mer än de som vaccinerar sig.” Det är en omöjlig princip.

Haha, nej. Den principen har fungerat alldeles utmärkt i tusentals år. Och kommer så även att göra fortsättningsvis eftersom den som vill vaccinera sig ju är skyddad och därför inte kan bli smittad av de ovaccinerade. Eller smittad kan de möjligen bli i sällsynta fall, men då får de som mest bara en mild infektion ändå.

Ja, eller så fungerar inte vaccinet och då är det ju helt poänglöst att vaccinera någon överhuvudtaget. Ni vaccinfascister kan helt enkelt inte vinna denna argumentation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in