Citat:
Ursprungligen postat av
otello
Det finns redan både mutationer och vaccinerade människor, tyvärr (för dig) så saknas det fortfarande drivor av vaccinerade döingar. Vi kan även jämföra med ex. svininfluensan/vaccinet, även där finns det gott om mutationer och vaccinerade människor, dock inga drivor av döingar. Du och kvacksalvarn har m.a.o. fel.
Nu va ju svinvaccinet inte nått mrna vaccin, så det går ju inte att ha med i beräkningarna.
Men man måste ju ändå fråga sig varför hon är villig att slänga bort hela sin karriär med dessa uttalanden, kan det verkligen vara värt dom 15 minuterna i strålkastarljuset? Har hon fått nått psykbryt, vad kan få en människa att gå så här bananas,eller finns det nån sanning i det hon säger!?
Jag har nu sett 2 längre intervjuer med henne och jag kan inte höra att hon säger att folk kommer dö i massor och ligga som drivor på gatorna.
Vad jag uppfattat det som hon sagt är att folk som tagit mrna vaccin kommer att bli tvungna att vaccinera sig resten av livet mot olika mutationer av coronavirus för att undvika att få en överreaktion av immunförsvaret som kan leda till döden.