2021-04-27, 15:50
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Hon säger att det kan ta månader till år, din mp-röstande sojapojke. Det måste ske en infektion av ett annat coronavirus eller en mutation av SARS-Cov-2.
Haha, då får jag väl kommentera samma sak om några månader. Jag röstar inte MP, och jag är inte efterbliven, till skillnad från dig och dina meningsfränder.
Citera
2021-04-27, 15:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Haha, då får jag väl kommentera samma sak om några månader. Jag röstar inte MP, och jag är inte efterbliven, till skillnad från dig och dina meningsfränder.

Du får kommentera när det kommit ett nytt coronavirus eller en mutation av SARS-Cov-2 som immunförsvaret reagerar på.

Du är efterbliven eftersom du inte förstår vilken mekanism som professor Cahill talar om.

Du är en typisk person som bara läser rubrikerna. Du klarar inte av att ens skrapa lite på ytan. IQ fiskmås.
Citera
2021-04-27, 16:48
Avslutad
För det första så är det inte bara Cahill som säger detta utan många andra.
När kommer detta att inträffa? Kommande vinter, fast officiellt blir det förstås att folk dör av mutationer eller till och med ett nytt virus.
Som det förstås kommer kräva nya vaccinationer för...

Förresten så är det fascinerande med dessa vaccinförespråkare. Risken med Corona överdrivs något så extremt men när det gäller vaccinerna så är det i princip ingen risk alls...
Citera
2021-04-27, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Boten värre än soten?

För friska människor med ett fungerande immunförsvar kan det faktiskt vara så. Sannolikt är ett vaccin inte farligt i sig, även om det finns en viss risk med den (över)vaccinering som nu påbörjats. En och annan stackare kommer säkerligen få medicinska komplikationer av vaccineringen.

Som frisk med ett fungerande immunförsvar ser jag hellre till att smittas och låta kroppen utveckla ett bättre och mer heltäckande försvar mot framtida virus än något vaccin någonsin kan prestera. Speciellt som insatsen är så pass låg som den är.....i värsta fall någon dag i sängen.

I det här fallet kan det mycket väl vara så att man har ett bra immunförsvar i allmänhet men inte för covid 19.
Citera
2021-04-27, 18:37
Medlem
LenaPauls avatar
Att mrna vaccin är djävulens påhitt är väl överens om men att folk kommer dö i drivor pga det är ju inte sant 😂
Citera
2021-04-27, 19:09
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Såg lite på covid-specialen igår på SVT. Dom erkänner rakt av att det blir dags för nya sprutor till hösten när indienmutationen väntas hit.

Tror ni på riktigt att ni kommer undan med en-två sprutor per år så är ni bra naiva.

Mvh
Givetvis blir ytterligare en spruta, inte speciellt konstigt eller kontroversiellt.
Citera
2021-04-27, 19:09
Medlem
Citat:
Hon har inte fått sparken, bara tagit en paus i undervisningen den här terminen.

"Det kan tilläggas att det inte lirar ordentligt i hennes övre regioner."
För att hon är skeptisk till otestade vacciner mot en sjukdom med låg dödlighet?
Hon blev ombedd att lämna sitt förordnande. The Irish Times Det jag reagerar mot är hennes alternativa behandlingar. Hon har sjunkit ner till nivån kvacksalvare.

Vi har en överdödlighet om man jämför med en säsongsburen influensa (800-1500 döda per år). Att vi sedan inte dött i tillräckligt stort antal för att få en överdödlighet sett över hela populationen är en annan sak.

Jag tror inte viruset uppstått spontant och absolut inte att det har muterat naturligt. Vad är oddset att viruset muterat samma dag i Holland och England?

Samtliga Covid-19 vaccin som florerar på marknaden bör undvikas till varje pris.
Citera
2021-04-27, 20:31
Medlem
Citat:
Hon har inte fått sparken, bara tagit en paus i undervisningen den här terminen.

"Det kan tilläggas att det inte lirar ordentligt i hennes övre regioner."
För att hon är skeptisk till otestade vacciner mot en sjukdom med låg dödlighet?
Att bli uppmanad att lämna sitt arbete är tämligen likt att få sparken.
Hon försörjer sig på diverse gåvor, samarbete med ett företag som säljer rena mobiler och diverse annat som föreläsningar på slottet hon köpt..
Citera
2021-04-27, 20:37
Medlem
trickydicks avatar
Vart är alla döda?, Vaccineringarna började för drygt ett år sedan och ännu inga rapporter på massdöd.
Citera
2021-04-27, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Vart är alla döda?, Vaccineringarna började för drygt ett år sedan och ännu inga rapporter på massdöd.
Jo alla som vaccinerades förra året är döda det är bara det att deep state döljer det.
Citera
2021-04-27, 21:23
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PostPaxAmericana
Jo alla som vaccinerades förra året är döda det är bara det att deep state döljer det.

Som att Sveriges inkompetenta regering skulle kunna dölja något. Minns IT-skandalen.
Citera
2021-04-27, 21:37
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Givetvis blir ytterligare en spruta, inte speciellt konstigt eller kontroversiellt.

Såklart är det ren rutin för dig. Du har mycket erfarenhet av pandemier? Hur många sprutor tycker du är ok? 3, 7 eller kanske 12/år?

Inget konstigt eller kontroversiellt.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in