2021-04-28, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Kommer från losern med en thaifru?

Om du bläddrar tillbaka så ser du klart och tydligt att du är muppen som initierade denna lilla internet-konfrontation, men nu grinar du när jag smiskar upp dig? Du måste lära dig vara lite tåligare gubben, THICK SKIN kallas det

NÄSTA
Vad har hens personliga liv att göra med denna tråden? Du är fan riktigt sjuk i huvudet och en mytoman dessutom. Du hamnar på Ignore nu. och hoppas du får en bann för dina inlägg. Report på dig.
2021-04-28, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slicediceRR
Vad har hens personliga liv att göra med denna tråden? Du är fan riktigt sjuk i huvudet och en mytoman dessutom. Du hamnar på Ignore nu. och hoppas du får en bann för dina inlägg. Report på dig.

Åh, nu blev någon riktigt riktigt mad hör jag, så här går det när hyenorna möter kungen av djungeln BRUSH

Sätt på ignore nu så du slipper få en hjärtattack varje gång jag förstör din självkänsla här inne. BYE BYE gubben, LOVA SES PÅ SÖNDAG
2021-04-28, 10:32
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Kommer från losern med en thaifru?

Om du bläddrar tillbaka så ser du klart och tydligt att du är muppen som initierade denna lilla internet-konfrontation, men nu grinar du när jag smiskar upp dig? Du måste lära dig vara lite tåligare gubben, THICK SKIN kallas det

NÄSTA
Du får ha lite bättre koll på sakerna grabben. Du får hoppa ner från hästen kanske och komma in i matchen och sluta snacka mest massa skit.
Thaidamerna kan du behålla för dig själv.
2021-04-28, 10:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Du får ha lite bättre koll på sakerna grabben. Du får hoppa ner från hästen kanske och komma in i matchen och sluta snacka mest massa skit.
Thaidamerna kan du behålla för dig själv.

Men nu var det ju du som hade en thai-fru och inte jag? Hur förvirrad är du "Sebbe" ? Sa inte doktorn åt dig att lägga av med alla piller hm?
2021-04-28, 10:35
Medlem
Citat:
Åh, nu blev någon riktigt riktigt mad hör jag, så här går det när hyenorna möter kungen av djungeln BRUSH

Sätt på ignore nu så du slipper få en hjärtattack varje gång jag förstör din självkänsla här inne. BYE BYE gubben, LOVA SES PÅ SÖNDAG
Pic or it didnt happen bro
2021-04-28, 10:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slicediceRR
Pic or it didnt happen bro

FOTO PÅ DIG I NYLONSTRUMPOR LOVA
KAN VI KNULLA UTAN KONDOM
2021-04-28, 10:36
Medlem
Citat:
FOTO PÅ DIG I NYLONSTRUMPOR LOVA
KAN VI KNULLA UTAN KONDOM
Tänkte väl det, stackarn..
2021-04-28, 10:41
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Men nu var det ju du som hade en thai-fru och inte jag? Hur förvirrad är du "Sebbe" ? Sa inte doktorn åt dig att lägga av med alla piller hm?
Jag tror att du får läsa på lite bättre. Det kanske är du själv som får sluta med dina dumheter. Det är inte bra att röka och kröka samtidigt som man chattar.
Som jag säger du kan behålla dina egna Thai brudar.
2021-04-28, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag tror att du får läsa på lite bättre. Det kanske är du själv som får sluta med dina dumheter. Det är inte bra att röka och kröka samtidigt som man chattar.
Som jag säger du kan behålla dina egna Thai brudar.

Har frugan några polare att dela med sig av eller? Aldrig testat thaifitta!
2021-04-28, 12:14
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Har frugan några polare att dela med sig av eller? Aldrig testat thaifitta!
Om du nu tjänar så mycket så borde du investera i en bättre ADHD-medicin.

Blev det för ärligt nu?

Love&Kisses / Magnus
2021-04-28, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Om du nu tjänar så mycket så borde du investera i en bättre ADHD-medicin.

Blev det för ärligt nu?

Love&Kisses / Magnus

Dummaste jag hört! Varför ska jag medicinera bort det som hjälper mig?

När hade du ditt bästa knull??
2021-04-28, 12:34
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Dummaste jag hört! Varför ska jag medicinera bort det som hjälper mig?

När hade du ditt bästa knull??
Tänker bara på ditt välbefinnande, älskling. Är du lika störig i verkligheten som i den här tråden så kommer du nog inte hinna uppleva pensionärslivet som du är så välinvesterad i redan.

Smek & Kyssar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in