2021-04-28, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Jag hoppas de fortsätter med att endast rädda. Vill it att Nardos åker än. Hon får ptminstone komma till Finalveckan

Hon kommer komma dit
2021-04-28, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Naturligtvis. Men det finns individer som röstar helt annorlunda än vad du och jag tror och tycker.
Vi får helt enkelt vänta och se.

Helt klart. Vet inte ens vad jag hoppas och tror än. Verkligen inte bestämt mig än. Har du?
2021-04-28, 01:03
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Jag hoppas de fortsätter med att endast rädda. Vill it att Nardos åker än. Hon får ptminstone komma till Finalveckan
Även om jag inte alls gillar Nardos så sätter hon definitivt färg på BB.
Hon är viktig för BB, tyvärr. Man kan inte gilla alla.
2021-04-28, 01:04
Medlem
Kom även på en sak, Jag tror de flesta överskattar Simon. Jag tror verkligen inte han har så stor röstantal. Jag tror han hamnar 4. Emelie, Nardos och Tanja sitter i final. Först av de 3 att lämna blir Emelie sen lämnar Nardos och Tanja vinner
2021-04-28, 01:06
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Kom även på en sak, Jag tror de flesta överskattar Simon. Jag tror verkligen inte han har så stor röstantal. Jag tror han hamnar 4. Emelie, Nardos och Tanja sitter i final. Först av de 3 att lämna blir Emelie sen lämnar Nardos och Tanja vinner
Jag börjar luta åt Madde.
2021-04-28, 01:08
Medlem
Citat:
Jag börjar luta åt Madde.

justee, madde börjar också bl jävligt omtyckt av någon konstig anledning. Hon är så jävla tråkig. Men tror du hon kommer längre än Nardos och Emelie?
2021-04-28, 01:09
Medlem
Citat:
Även om jag inte alls gillar Nardos så sätter hon definitivt färg på BB.
Hon är viktig för BB, tyvärr. Man kan inte gilla alla.

Yep, Hatade Nardos innan bb huset. Tyckte hon var en dryg och jobbog karaktär men hon passar in i årets bb då de flesta är ganska tråkiga
2021-04-28, 01:12
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
justee, madde börjar också bl jävligt omtyckt av någon konstig anledning. Hon är så jävla tråkig. Men tror du hon kommer längre än Nardos och Emelie?

Vete sjutton. Men det känns som att folk börjar få sympatier för henne och hon är en stark underdog. Hon gillas i studion också, där de påverkar kvällstittarna mycket. Tittar man endast 40 minuter på kvällen är det ju egentligen ett helt annat program än liven.
Senast redigerad av GangBangTanja 2021-04-28 kl. 01:16.
2021-04-28, 01:15
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Yep, Hatade Nardos innan bb huset. Tyckte hon var en dryg och jobbog karaktär men hon passar in i årets bb då de flesta är ganska tråkiga
Detsamma för mig. Kan reta mig oerhört på kvinnan men nu under tiden jag lärt känna andra förstår jag att BB skulle kännas väldigt tomt och tråkigt utan henne. En delad känsla för mig naturligtvis men ju färre de blir desto mer behövs hon.
2021-04-28, 01:33
Medlem
1754s avatar
Pedram ligger i Narnias säng. Kommer bli ett jävla liv om hon får reda på det.
2021-04-28, 02:13
Medlem
Blaisens avatar
Helt otroligt! I avsnittet tillåts Mergim sitta och blåljuga utan att Kirsty eller Arantxa synade lögnen. Har han alla skräck eller vad fan handlar det om? Bra, ta med honom i BB 2022 så kommer jag garanterat INTE tiita.

Det här temat suger hårt! Vad än storebröderna hittar på så säger BB "nej" hur ska de kunna återta makten? Det går ju inte! Judith, Dompa och Adrian säger bara "nej, vi skiter i" så faller det platt! Emelie, Nardos och Joel borde straffas för att de inte hjälper till i hyssen. Nej, den här veckan blev en flopp men Kirsty tror det kommer bli värre, hur då? Har de inte något går de ju bara ut och hämtar det....

Storebröderna måste gå in och raida lill-BB men de skulle de säkert få straff!

Älska dynamiken mellan Tanja, Madde och Simon! De har haft sååå kul.
2021-04-28, 02:39
Medlem
Nardos och/eller Joel får gärna ryka härnäst. Förstår inte hur en så dysfunktionell människa som Nardos har klamrat sig fast i programmet såhär pass länge. Joel är för mkt och är ett barn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in