2021-04-28, 03:01
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Nardos och/eller Joel får gärna ryka härnäst. Förstår inte hur en så dysfunktionell människa som Nardos har klamrat sig fast i programmet såhär pass länge. Joel är för mkt och är ett barn.
Är inte stort fan av Nardos men om vi ska vara ärliga så tillför hon väldigt mycket om inte mest och underhåller en massa, ser hellre många andra ryka före henne som knappt gör något.
2021-04-28, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Är inte stort fan av Nardos men om vi ska vara ärliga så tillför hon väldigt mycket om inte mest och underhåller en massa, ser hellre många andra ryka före henne som knappt gör något.
Hon tillför väl eventuellt irritation och minskat hopp om mänskligheten, inslag som iaf jag klarar mig utan, ser inte det som underhållning
2021-04-28, 05:21
Medlem
Donnabella666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
justee, madde börjar också bl jävligt omtyckt av någon konstig anledning. Hon är så jävla tråkig. Men tror du hon kommer längre än Nardos och Emelie?

Madde har ju Bianca Ingrosso som ber folk rösta på henne varje gång hon hänger löst.Hon var/är ju stylist åt Bianca på Tv4.
Det är en jävla fördel att ha.
Senast redigerad av Donnabella666 2021-04-28 kl. 05:43.
2021-04-28, 06:51
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Nardos och/eller Joel får gärna ryka härnäst. Förstår inte hur en så dysfunktionell människa som Nardos har klamrat sig fast i programmet såhär pass länge. Joel är för mkt och är ett barn.

Absolut! Och Judith och Pedram.
2021-04-28, 07:21
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Du kanske har helt rätt men tror du folk som inte kollar bb går in och röstar när influmecers lägger upp? Asså hade jag inte vetat vad bb är och en influncer lögger upp hade jag bara klickat förbi. Hur kan man vara så hjärndöd och rädda en person i ett program som man inte ens kollar på?? Till nästa säsong borde bara Cmore få rösta

Det var ett bra förslag!
2021-04-28, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Absolut men i slutändan handlar det om antal röster, oavsett följare eller influenssupport

Ja det var just det... så länge det handlar om att rösta kvar så kan Tanja troligen inte vinna detta. Se bara på vilka som alltid blir framröstade till fördelar... de som har influensor i ryggen. Sen kommer vi till taktikröstande... om Tanja skulle sitta mot t ex Juddan och alla Nardos, Simons och Emelies ”fans” väljer att rösta kvar Juddan för att bli av med Tanja... nä Tanjas (eller Simons) enda chans är om vi får börja rösta UT. Annars kommer troligen Emelie att vinna och den enda som kan hota henne är Nardos, dvs de med influensastyrd fan base.
2021-04-28, 07:37
Medlem
Joel längtar hem, påstår han, och funderar på att lämna BB självmant. Var det inte han som påstod att hans familj inte vill veta av honom pga att han är bög? Har han glömt bort det nu eller?

Hm...
2021-04-28, 07:38
Medlem
Citat:
Du kanske har helt rätt men tror du folk som inte kollar bb går in och röstar när influmecers lägger upp? Asså hade jag inte vetat vad bb är och en influncer lögger upp hade jag bara klickat förbi. Hur kan man vara så hjärndöd och rädda en person i ett program som man inte ens kollar på?? Till nästa säsong borde bara Cmore få rösta

Underskatta inte fanatiska småtjejer som bor på sociala medier - när influensan of their choice säger ”hoppa” så hoppar de. De lever i digital symbios och delar en hjärna.
2021-04-28, 07:54
Medlem
Donnabella666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Underskatta inte fanatiska småtjejer som bor på sociala medier - när influensan of their choice säger ”hoppa” så hoppar de. De lever i digital symbios och delar en hjärna.

Tyvärr har du väldigt rätt .Så ÄR det.
2021-04-28, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Hahahha Dompa börjar gråta!!
Blev kränkt påriktigt.....
Varför började han gråta?
2021-04-28, 08:23
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Tyvärr så är dagens barn/ungdomar och även unga vuxna uppvuxna med sociala medier och influencer som sina största idoler. För "oss" lite äldre är det svårt att relatera men bara det faktum att man nuförtiden kan välja att studera till influenser på gymnasiet säger ju en del...

Jag tror inte alla (såklart) röstar som en influenser vill men tror ändå det är många som gör det trots att dom inte kollar på BB ens.
När jag var liten hade man idoler som tex artister som sjöng och dansade. Då stod man framför spegeln och övade på att dansa och sjunga som dom. Man ville kanske tom klä sig som dom.
Nu när många har influencer som sina idoler som ofta inte gör något specifikt förutom att dela åsikter på sociala medier så har fokus flyttats från vad dom "gör/presterar" till att vara som dom/tycka som dom.

Jag som har barn själv märker detta tydligt. Vad dom tycker och tänker är väldigt influerat av vad som syns på sociala medier och vilka influencer som dom "följer" för tillfället. Sorgligt men sant.
2021-04-28, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Joel längtar hem, påstår han, och funderar på att lämna BB självmant. Var det inte han som påstod att hans familj inte vill veta av honom pga att han är bög? Har han glömt bort det nu eller?

Hm...

Jo. Och jag kan lova dig att hans pappa nog mycket väl kan ha sagt precis allt som han påstår. Han har ju faktiskt syskon ochså. Med egna familjer och barn som är bra mkt äldre än honom.

Jag växte upp med hans systrar. Hans pappa är väldigt konservativ hårt troende pingstvän. Då var Joel bara några år gammal.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in