2021-04-27, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Det får vi nog enas om, får nästan psykopatvibbar av Hanna och stackars Isabelle som är helt besatt av andre, hon behöver ju någon typ av vägledare i sitt liv. Sandra och masajen vad ska man säga, fruktansvärt pinsam relation och han drar förhoppningsvis så fort han får uppehållstillstånd. Nu var de i sälen med en vän till Sandra och dennes masaj. En ännu fetare och fulare kärring med en relation likt två 14åringar med sin masaj. De klängde på varandra, han höll om henne som om hon vore hans mamma och hon slet i honom och skulle vara nära. Jag förstår varför dessa kvinnor inte får svenska män och då vill ha någon liten ung masaj att ta hand om.

Jag förstår om japanen drar hem, maken till dryg tjej den där Nicole. Bestämmer, allt ska vara på hennes sätt och vise versa. Sen vad är grejen med att bo hemma vid 24 och verka tycka att det är mysigt. Sån brist på lägenheter kan det inte vara i Karlskrona

Instämmer. Sandra är en mix av en rumpnisse och miss piggy och hennes ”man” ser ut som ett litet barn bredvid henne. Att höra henne sitta och planera för att skaffa minst ett barn med honom när hennes tonårsson inte ens accepterat situationen är hemskt
Citera
2021-04-27, 16:00
Medlem
Darkwinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Måste man ha bilder på sin partner på sociala medier då?

Jag har knappt några bilder på min sambo på min ig och fbsida. Givetvis beror det kanske på hur aktiv man är där och hur man är som person. Isabella verkar ju dock vara en sådan som gärna visar upp sig och sin vardag på sociala medier så att då inte ha några bilder ihop är väl lite konstigt. Dock verkar de ju så omaka så jag tvivlar på att de är ihop.

Skulle vara kul att veta hur det gått för alla. Har svårt att se att den tjocka och fula subban Sandra och masajen fungerar ihop en längre tid. Hon är så osäker, kontrollerande och svartsjuk och verkar se på relationer som om hon vore 20. Hon bsra gnäller och grinar överallt, det var jobbigt att behöva sopa utanför tältet. Han som var ute och tog hand om korna, hade det förmodligen mycket enklare...jo tjena.

Har börjat titta nu först. Samtliga brudar är ju shit utom Thailändskan. Hon e go. Stackars Japanen får stå ut med den bitchen han har. Vilken hemsk kvinna.
Min favorit är masajen, (som ni kallar honom). Han är sååå fin. Jäkla stycke han fått tag på. Förbannat omoget fruntimmer.
Citera
2021-04-27, 17:04
Medlem
Mycket nyfiken på hur det gått/går för Tony på Filippinerna! Han verkar ju så snäll och sådan fin relation alla inbördes verkar ha till varandra: häftigt att både mamma och bonusmamma var med på spa.

Emma och Cherno var tråkigast att följa. Sandra och hennes massai - alltså hon beter sig helt galet med sin svartsjuka. Kul att ha en man som alltid kommer att behöva försörjas dessutom. Aoi och Nicole verkar ju prata förbi varandra hela tiden: båda vill bo kvar i sina respektive hemländer.

De jag tror kommer att hålla är Hanna och Ivan, Emma och Cherno och ev Mattias och hans tjej, men om hon blir lycklig beror nog på om barnen kommer med.

Det stod nåt i expressen idag tyckte jag, men har ej premium.
Citera
2021-04-27, 19:13
Medlem
Någon som vet hur det gått för paren efter programmet?
Citera
2021-04-27, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RatGirl69
Asså fan vad Cherno är snygg dock!!😍

Citat:
Ursprungligen postat av Ettnolltio
Nej fy?! Tycker dessutom att han verkar "för bra" och säger det som förväntas av honom utan att egentligen mena det...

Smaken är som baken dock och han kanske är jättesnäll. 😉

Släktingen Chanel verkar ha ihop det med Cherno, sitter i fnissar o tittar beundrande på honom under lugg.
Dessutom pratade dom "bakom ryggen" på Emma innan han ens kom till Sverige

Tror vi kommer se en otrohetsaffär där förr eller senare
Citera
2021-04-27, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Det där med biltvätten. Isaya har ju inte helt fel när han frågar om det är någon där inne som tvättar bilen.Finns ju sådana ställen med. Det kunde Sandra sagt.
Själv tvättar jag alltid min bil på ett bra ställe hör hemma där de tvättar bilen för hand.
Tycker Sanda över lag, har en väldigt nedlåtande attityd. "Nu är vi här och du kan ingenting, jag vet bäst"
Citera
2021-04-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Någon som vet hur det gått för paren efter programmet?

Enligt plus-artikeln på Aftonbladet är alla fortfarande ihop förutom Japanen och Karlskrona-tjejen, det var oklart där eftersom hon inte ville medverka i artikeln. Så jag antar att de inte är ihop och varför skulle de? TV-serien fick det att se ut som om de var syskon med noll kemi.
Citera
2021-04-27, 21:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Har börjat titta nu först. Samtliga brudar är ju shit utom Thailändskan. Hon e go. Stackars Japanen får stå ut med den bitchen han har. Vilken hemsk kvinna.
Min favorit är masajen, (som ni kallar honom). Han är sååå fin. Jäkla stycke han fått tag på. Förbannat omoget fruntimmer.

Hon beter sig verkligen som om hon vore 18-20, hoppas han hittar någon bättre
Citera
2021-04-27, 21:13
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Instämmer. Sandra är en mix av en rumpnisse och miss piggy och hennes ”man” ser ut som ett litet barn bredvid henne. Att höra henne sitta och planera för att skaffa minst ett barn med honom när hennes tonårsson inte ens accepterat situationen är hemskt

Verkligen och det blir mer och mer tydligt att hon vill ga någon att styra över och lever ut nå tonårsdrömmar. Har annars svårt att se att en kvinna på 30plus med tre barn att ta hand om vill gifta sig med en nästan 10 år yngre masaj som inte har ett dugg koll på hur det fungerar i ett i-land.
Citera
2021-04-27, 21:21
Medlem
Hur har det gått med alla par????????!!!!
Citera
2021-04-27, 21:41
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Ja en kollega nämnde det idag med, önska mig lycka till!

Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Jepp gjorde det igår

Lycka till! Vart kommer din partner ifrån? Skriv gärna en uppdatering om du kom med.
Citera
2021-04-27, 21:42
Medlem
Kackotopis avatar
"Annika har både tuffa och fräcka frågor till Tony": https://www.youtube.com/watch?v=zNF43jsa9Xc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in