2021-04-21, 21:25
Medlem
TruckUrbans avatar
En röd tråd i serien är att alla kvinnor (förutom asiaterna) är apeshit crazy.
Citera
2021-04-21, 22:44
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
En röd tråd i serien är att alla kvinnor (förutom asiaterna) är apeshit crazy.

Det får vi nog enas om, får nästan psykopatvibbar av Hanna och stackars Isabelle som är helt besatt av andre, hon behöver ju någon typ av vägledare i sitt liv. Sandra och masajen vad ska man säga, fruktansvärt pinsam relation och han drar förhoppningsvis så fort han får uppehållstillstånd. Nu var de i sälen med en vän till Sandra och dennes masaj. En ännu fetare och fulare kärring med en relation likt två 14åringar med sin masaj. De klängde på varandra, han höll om henne som om hon vore hans mamma och hon slet i honom och skulle vara nära. Jag förstår varför dessa kvinnor inte får svenska män och då vill ha någon liten ung masaj att ta hand om.

Jag förstår om japanen drar hem, maken till dryg tjej den där Nicole. Bestämmer, allt ska vara på hennes sätt och vise versa. Sen vad är grejen med att bo hemma vid 24 och verka tycka att det är mysigt. Sån brist på lägenheter kan det inte vara i Karlskrona
Citera
2021-04-21, 23:11
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banbrytare
Alltså Nicole och Aoi... det är för mig ett mysterium hur de finner attraktion för varandra? Hon har själv kallat honom för mansbebis, att hon stör sig på att hon måste projektleda honom konstant och att hon vill ha ett jämlikt förhållande. HUR kan hon då ha valt en man som är total motsats vill var hon vill ha? Och Aoi å sin sida som vill ha en hemmafru/mamma, varför väljer han någon som Nicole? Det kommer aldrig hålla mellan dem, tack och lov.

Jag känner att hon på nåt sätt får slappna av lite. Han är här på besök, i hennes föräldrahem. Jag är svensk och uppvuxen i ett jämställt hem, men inte fan hade jag som ung kille tagit stora initiativ i en tjejs föräldrahem, särskilt om jag var i ett annat land. Jag tror hon har kört fast i en noja att han vill ha en typisk japansk hemmafru och hon ser "spöken" överallt.

Sedan känns deras relation så iskall att man sitter och skruvar på sig i soffan så obekvämt det är emellanåt.

Jag måste säga att jag gick in i serien med att massajen och Sandra skulle vara det svåraste paret att få att funka i Sverige. Men jag måste säga att Andre och Isabella är på en egen nivå där. Han känns totalt ointegrerbar, jävligt osympatisk och han är bara med henne för att han snabbt kände av att "här är en person som är väldigt lätt att styra". Hon å andra sidan verkar inte ens reflektera över hur mycket hon får kompromissa med sig själv för att trivas i relationen, och hur hon är tillsammans med någon som inte verkar se henne som sin jämlika livspartner utan som någon han kan vara allsvetande guru åt.
Senast redigerad av Rubbe 2021-04-21 kl. 23:24.
Citera
2021-04-22, 08:39
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Det är ju ungefär den åldersskillnaden det brukar vara i relationer där mannen skaffar en tjej från Asien.

Hon som jag pratar med är ett år yngre än mig så det är inte alltid fallet
Citera
2021-04-22, 09:23
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart

Tack o lov att det inte alltid är fallet.
Citera
2021-04-22, 11:45
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart

Har du sökt till nästa säsong?
Citera
2021-04-22, 19:09
Medlem
Chingchonglings avatar
Cristy melonas oj oj oj det var Nice tack för den Hero som fixade Facebook profiler hahaha
Citera
2021-04-23, 13:48
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Har du sökt till nästa säsong?

Jepp gjorde det igår
Citera
2021-04-24, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Fick reklam från Lager 157, och tyckte att en av modellerna liknade Emma. När jag kollade vidare så kände jag igen Cherno direkt, hans ansikte är lite lättare att komma ihåg. Så tydligen jobbar de som fotomodeller nu?

https://www.lager157.com/sv-se/artiklar/kille/

Asså fan vad Cherno är snygg dock!!😍
Citera
2021-04-24, 22:44
Medlem
LaScalas avatar
Jag tycker inte det är konstigt att karln med thailändskan inte vill lära sej thai.
Han vill väl inte låta som henne. Hon flaxar omkring som en påtänd duracellkanin och skriker med nåt som låter som en röstförvrängare i strupen.
Inte ens med vapenhot skulle nån få mej att låta så där.
Men vi får hoppas att det uppväger att hon är snäll och rar.

Nu ska jag granskade de andra...
Citera
2021-04-25, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RatGirl69
Asså fan vad Cherno är snygg dock!!😍

Nej fy?! Tycker dessutom att han verkar "för bra" och säger det som förväntas av honom utan att egentligen mena det...

Smaken är som baken dock och han kanske är jättesnäll. 😉
Citera
2021-04-25, 19:54
Medlem
Lillamig72s avatar
Det där med biltvätten. Isaya har ju inte helt fel när han frågar om det är någon där inne som tvättar bilen.Finns ju sådana ställen med. Det kunde Sandra sagt.
Själv tvättar jag alltid min bil på ett bra ställe hör hemma där de tvättar bilen för hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in