2021-04-27, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Okej, jag vet att jag tjatar och låter bitter, men ett lämpligt straff till Adrian för att han ideligen skall gå på toaletten vore tre toalettbiljetter per dag. Övrig tid får han köra vuxenblöja
Liten kuk liten blåsa 😀själv går jag nästa aldrig på toaletten förutom morgon och kväll
2021-04-27, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Av vad jag har sett har Adrian legat på sin madrass och väntat på mat.

Glöm inte hans brutala panik och pulshöjning när han trodde han skulle tävla i någonting som hade med diskning att göra. Inte lätt för grabben.
2021-04-27, 21:34
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Av vad jag har sett har Adrian legat på sin madrass och väntat på mat.

Det är så sorgligt att Adrian har en fin tjej därinne som är kär i honom. Hans extremt egoistiska och ytliga personlighet har fått mig att inte ens kunna ligga med honom för en kväll. Han kan fan inte vara bra i sängen. Urk. Den kvinnan som ingår en relation med honom efter det här måste ju vara en kvinna från helt ojämställda relationer eller någon som lever kvar på 1800-talet. Tänk att behöva handla. laga mat och städa efter honom. Man kan fan inte hinna ha ett arbete då. Thaifru för AD om 10 år?
2021-04-27, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hej allihopa.
Nu har jag haft en välbehövlig paus från detta skit sedan den 12:e då mitt Cmore gick ut. Mitt blodtryck har sjunkit, jag har slutat gnissla tänder och bita i tangentbordet och jag tuggar inte alls lika mycket fradga längre.

Men igår dök det plötsligt upp ett klipp på en kanonfull Tanja, tappandes en tårta i mitt Jewtubeflöde och jag blev sugen på att kolla igen.

Kommer aldrig orka läsa ikapp tusentals sidor här. Har jag missat något väsentligt? Eller bara den gamla vanliga censuren och burkputtandet?
Något särskilt datum jag bör kolla in? Är det värt att förnya Censurmore eller fortsätta med mitt perversa liv??

MVH/Gnomegirl.
Älskling, håll dig så långt borta det bara går från den här skiten. Det är värre än heroin. Ibland saknar jag dig i tråden men kom inte tillbaka till hem här galenskapen. Jag undviker det så mycket som jag kan men är för nere i skiten för att hålla mig borta. Hoppas vi aldrig ses igen!
2021-04-27, 21:35
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är egentligen bara Adrian jag vill ska få ett straff. Men övriga kan få lida bara för att han ska få lida.

Jag vill att Adrian får ett straff för att han sa i lilla BB när dom hade pratat om att hoppa i poolen och sno bärs en andra gång:

Ad - ska VI göra det?
Juddan - ja det tycker jag!
Ad - gå ut och gör det nu! (säger han och uppmanar Dompa och Juddan att göra det)

Han hetsar om att göra det och får det att låta som att han är med på det men vill inte göra nåt utan bara få andra att göra det.

Jag dömer honom i min domstol till autonominering!
Senast redigerad av lillaflippen 2021-04-27 kl. 21:37.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Varför vill ni att lilla BB ska få straff?

Dom fick ju in brev tidigare idag att vi tittare ska bedöma vilka som är roliga att titta på. När lilla BB hittar på lite bus som lillebrorsor så ska vi väl inte straffa dom?

Det här var ju kul att kolla på tycker jag 😂
Så är det. Men även straff är roliga att se på. När t.ex. Adrian blir tjurig - hur kul som helst.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Liten kuk liten blåsa 😀själv går jag nästa aldrig på toaletten förutom morgon och kväll

Nä du pissar väl i brallorna med ett njutningsfullt leende istället din niggerpissbög.

MVH/Gnomegirl.
2021-04-27, 21:36
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Glöm inte hans brutala panik och pulshöjning när han trodde han skulle tävla i någonting som hade med diskning att göra. Inte lätt för grabben.

Det var fan det sjukaste ögonblicket i årets bb när Adrian blir sur och vägrar först gå ut ur lilla BB för att han tror att det är en tävling om att diska
2021-04-27, 21:36
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vore ömäjsing att byta ut Peddot mot Dompa

Haja hans min om han fick flytta över och vara ett barn?
2021-04-27, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
tror han fick en liten stroke där ett dag därför hoppas jag att de börjar skicka in disk asap
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Fan vad oskön juddith börjar bli

BÖRJAR bli? Mina ögon och öron blöder när hon är i bild. Fasen vad hon smattrar på och skriker... så jobbig.
Medlem
Hoppsan! Inte van vid att se Judith så förbannad som hon verkar vara just nu!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in