2021-04-01, 03:27
Medlem
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Det är rökt fläsk kött på Billys orginal så så var det med den vegetarianen.

Det är hästkött
Citera
2021-04-01, 04:56
Medlem
Du kommer inte att hamna i helvetet för att du ätit kött. Risken för att kräkas finns dock om kroppen är ovan vid kött, men med tanke på den lilla mängd kött som det är på en Billypizza är det nog ingen fara.

Billys original är det skinkbitar på, vet detta med säkerhet då jag under hela min uppväxt pillat bort dessa då jag älskade själva pizzabottnen men alltid hatat fläskkött. Finns minst en vegetarisk dock, tror att förpackningen är grön (?). Slänger även in ett tips om att testa anammas vegopizzor som finns i två smaker, texmex och vesuvio (tror jag??).
Citera
2021-04-01, 05:51
Medlem
ImTheMans avatar
texas bacon skiljer sig rejält från den helröda original, gravt synskadad?

de är avskyvärda degiga brödbitar med ost allihop i vilket fall som.
Citera
2021-04-01, 06:26
Medlem
lillaflippens avatar
Nu är ni lite hårda och bara försöker sätta den stackars människan på plats.

Det viktigaste är vad man utger sig för att vara, inte att man lever upp till det. Är det inte det "att vara vegetarian" handlar om?

Ungefär som alla jobbiga jävlar som kräver specialkost för att dom är laktosintoleranta. Men beställer glass till efterrätt.

Godaste är Billys orginal. Ät den med gott samvete du så länge du iaf påstår att du är vegetarian. Tvivlar att det ens är riktigt kött på den.
Citera
2021-04-01, 15:24
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Det är hästkött

Hästkött?

Citat:
VETEMJÖL, OST, vatten, griskött, tomatpuré, rapsolja, socker, potatismjöl, salt, modifierad stärkelse, jäst, vitvinsvinäger, kryddor, kryddextrakt, antioxidationsmedel E300, konserveringsmedel E250. Kött: 10%
Citera
2021-04-01, 15:26
Medlem
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Hästkött?

Ser du skillnad på griskött och hästkött?
Citera
2021-04-10, 15:44
Bannlyst
Billys. Tycker Gorbys smakar så mycket socker.
Citera
2021-04-18, 16:52
Medlem
Sladdarens avatar
För ni som inte orkar göra degen tex så här :

https://www.youtube.com/watch?v=vJ-B...nnel=FilipPoon

Kan ju bara köpa ett pizzakit för 20 kr eller vad det kostar och vika era egna gorbys.

Köttfärsen är ju en baggis å göra

https://alltommat.se/artiklar/fardig...g-bast-i-test/
Citera
2021-04-27, 20:03
Medlem
båda suger

kan äta båda

Men föredrar riktig mat
Citera
2021-06-01, 20:32
Medlem
MittNamnVarTagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorlander
Billys capricciosa men den finns knappt nånstans att köpa. Har bara sett den i en butik i Stockholm senaste året. Får väl handla på nätet antar jag för där finns den.
Fanns en jävligt bra capricciosa på Ica där jag bodde för nåt år sen, vit förpackning och man såg pizzan ligga där genom ett plastfönster. Kan varit ICA själva som gjort den men har för mig deras förpackning är svart.
Minns tyvärr inte vad märket var men hittar du något som stämmer in på beskrivningen ta en sådan och hyvla på extra ost sen in i ugnen. Fasen vad gott det var.
Citera
2021-09-02, 10:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Undviker helst att äta ngt av de där vidriga produkterna 👍😄 Då köper jag istället pizza från ngn lokal pizzeria. Men ungarna käkar gorbys/billys skiten ibland.
Citera
2021-09-05, 22:26
Medlem
Picard
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här