2021-11-09, 19:53
Medlem
Generalanderssons avatar
Försökte att piffa upp 2x Gorbys piroger.

Värmde de i ca 1 min innan jag slängde på lite grillkrydda på ”köttfärsen”, toppade det med skinka och ost innan jag slängde in de i mikron igen i ngn minut. Lade de sedan på tallriken, och hällde lite barbecuesås på toppen.

Var faktiskt rätt gött
Citera
2021-11-09, 19:59
Medlem
Låt dem få byta plats med varandra och värm
Billys i en Gorbys förpackning och vice versa
Citera
2021-11-09, 19:59
Medlem
Det är nog en smaksak.Jag gillar bägge lika mycket så jag brukar äta en av varje.
Citera
2021-11-11, 11:44
Medlem
BigFatCones avatar
Billy's alla dagar i veckan.
Eller nej, nu ljög jag. Givetvis så föredrar jag en pizza från pizzerian. Särskilt dom gångerna då jag behöver ett snabbt mellanmål.

Givetvis är en smaskig köttbit eller en riktig pizza bättre och godare. Men det var väl inte riktigt något av alternativen?

För övrigt så ska man göra sina Billy's i ugnen.
Citera
2021-11-11, 20:31
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Billy's alla dagar i veckan.
Eller nej, nu ljög jag. Givetvis så föredrar jag en pizza från pizzerian. Särskilt dom gångerna då jag behöver ett snabbt mellanmål.

Givetvis är en smaskig köttbit eller en riktig pizza bättre och godare. Men det var väl inte riktigt något av alternativen?

För övrigt så ska man göra sina Billy's i ugnen.

Nej din sjuka jävel, en Billy´s ska göras i micron. Det hör lite till att den ska vara sladdrig och jävlig. Vem fan vill ha en Billy´s med hård skorpa? Du är bisarr, helt jävla loco!
Citera
2021-11-11, 21:34
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Nej din sjuka jävel, en Billy´s ska göras i micron. Det hör lite till att den ska vara sladdrig och jävlig. Vem fan vill ha en Billy´s med hård skorpa? Du är bisarr, helt jävla loco!
Ptja, my nick kommer ju från en Cypress Hill-låt, så att jag så att är att säga insane in the membrane är väl inget som bör förvåna.

Med det sagt så gillar jag så klart även att micra min Billy's. Som du säger så är det en del av charmen. Men jag säger att får man väl till den i ugnen så är många varianter rätt smaskiga.
Citera
2021-11-14, 14:10
Medlem
Det är nog en smaksak. Jag brukar ta en av varje.
Däremot är det gott med extra ost på båda. Helst paprika också när man har.
Vitlökspulver är inte heller fel.
Lite fryst hackad chili är inte så dumt det heller.
Oregano kan man också ta till.
Lite lite grillkrydda på som en finish.
Sen är jag nöjd. 🙂
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in