2021-04-27, 19:28
Medlem
GangBangTanjas avatar
Hörni, om vi får byta ut så byter vi Gamnacken och Tattar Dennis så det blir lite bättre straff
2021-04-27, 19:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas VERKLIGEN att Simon vinner.. Då kommer antagligen Pedram sitta nominerad igen på Måndag iaf. Jag hoppas verkligen att de är så pass smarta att de blockar Adrian. Dock har han ju kört med känslomässig utpressning om att han blir ledsen och chockad när folk röstar på honom så risken finns att de inte vågar...
Tyvärr kommer Simon nominera Madde igen...

Förhoppningsvis blir Nardos nominerad. Tror att både Tanja och Madde kan nominera henne.
2021-04-27, 19:29
Medlem
Ridnes avatar
Smart av produktionen att förpassa Storebröderna till poolrummet så vi inte kan välja den kameran ikväll eftersom den kameran nu används till Lilla...... Det räknade de ut bra.
Nu får vi se Nardos skrika EEEEEEEY medan Simon och Tanja festar i poolen.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, ni är ju en fantastisk kombo. Jag tror att ni är de här inne som gillar varandra mest. Blir lite svartsjuk ibland på er relation. Du får passa dig annars kommer könsorden fram!!!

Hahaha ja så är det. Jämförbar med Gnome och Moders relation förra året, best friends.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men på riktigt, fick de TRE pizzor på fyra pers? Så jävla snålt!
en varsin kunde de väl ha kostat på
2021-04-27, 19:30
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Varför har de snott Jolles musche

Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Dom var väldigt glada i lilla bb när dom gick in .Vi får se hur det ser ut på fredag kör hårt nu BB 😂

Hoppas också att produktionen kör hårt på detta. Det blev ju ett riktigt antiklimax under militärveckan. Det blev ju bara lamare och lamare för varje dag. Idag har det börjat lamt så vi får hoppas att det blir tuffare nu 😊
2021-04-27, 19:31
Medlem
Varför skyddar Nardos Adrian från att diska, nu står hon med den, kunde väntat tills de blir fria igen. Adrian kan ju inte smita ifrån allt, instängd i ett rum. Lyckas han med det får man gratulera honom.
2021-04-27, 19:31
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Smart av produktionen att förpassa Storebröderna till poolrummet så vi inte kan välja den kameran ikväll eftersom den kameran nu används till Lilla...... Det räknade de ut bra.
Nu får vi se Nardos skrika EEEEEEEY medan Simon och Tanja festar i poolen.

Blir tokig. Varför ska DC va där inne nu när dom blåser upp badankor och 3 sitter ihoptejpade?????
2021-04-27, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahaha ja så är det. Jämförbar med Gnome och Moders relation förra året, best friends.
Erkänn att du är BESVIK på att det inte blivit en repris än

(bäv(r)ar lite inför finaldagen men i år är jag i alla fall beredd )
Medlem
Nehe ok...så vi får inte se när de trycker i sig pizzorna som de har gnällt o tjatat om i 11 veckor, nice!😞 Varför är produktionen så tröga?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Tanja och Nardos ❤️ De vet 😉 Så olika men ändå två starka kvinnor som är så värda att vara i final.

Vad säger du? Usch vilka idioter , riktiga trasor båda 2, speciellt trasnardos. USCH
2021-04-27, 19:33
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Erkänn att du är BESVIK på att det inte blivit en repris än

(bäv(r)ar lite inför finaldagen men i år är jag i alla fall beredd )

Det är det enda jag är här för.

..och rammis återkomst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in