2021-04-27, 17:13
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
fattar inte att morsan hans inte kunde skicka med han ett litet provkit med de bra salongsgrejerna

Eller hur? Hennes bastard till son ser ju ut som ett förtorkat russin trots sin ringa ålder... Hon har väl varit så upptagen med att diska, städa och plocka undan efter honom att hon missat att hans hy krackelerat och ser ut som en öken.
2021-04-27, 17:13
Medlem
Juddan är såååå nyfiken på vad Dompa och Emelie har gjort och inte gjort. Mind your own business.
2021-04-27, 17:14
Medlem
Hemskt trasig produktion iår.

Farsan på 72år nämnde igår " Vad är detta för människa och vad är det för white trash brevid honom" Till Dikmen samt Kirsty slynan. Usch vilket tragiskt BB år. UUUUUUUUUSCH
2021-04-27, 17:15
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Läste Adrian men kan vi inte kasta Adrian får det bli Dompa. Han lägger sig i tävlingar och bryyyyyr sig inte om han stannar eller inte. Men värst av allt tofflar han efter Surmelie, eller som du brukar skriva: feta grisen, så ja, svaret kvarstår.

Haha.
Du har en påäng. Även om inte Adrian vinner en tävling så lär han inte få några röster, utom kanske från Emelie. Dennis lär sitta där varje vecka så du är ju rätt ute, även om vi inte är helt överens.
2021-04-27, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vet att du hoppas innerligt men det har inte med Madde att göra, det kan jag ta gift på.

Nej, varför skulle just den meningen ha med madde att göra?
Jag är bara nyfiken på vad du tror att familjen syftar på med just den meningen för själv kan jag inte komma på ngt
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos

Farsan på 72år nämnde igår " Vad är detta för människa och vad är det för white trash brevid honom" Till Dikmen samt Kirsty slynan. Usch vilket tragiskt BB år. UUUUUUUUUSCH
Åh andra sidan kanske inte en 72 årig gubbe direkt blir någon bra referensram för "kidzens" utseende.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hade Adrian bjudit till och lagt en liten växel på Madde skulle han t.o.m kunnat ha vunnit hela BB, dvs visa lite sympati. Men han saknas all form av både sympati och empati. Tvärtom säger han öppet att han bryr sig om alla, vilket han absolut inte gör, den sjuka människan som ljuger oss rakt upp i ansiktet. Sådan falskhet köpet ingen om man tittar live. Han visas säkert annorlunda i avsnitten. Jag vet inte om det beror på att han är sjuk eller helt enkelt en hal ål. Kanske både och.

Jag tror både och. Och i avsnitten vinklas han relativt snällt. De få gånger han säger något per dag är med och då framstår han som mer levande än vad han är när man ser honom stå nollställd i ansiktet i liven.
Tror också att han vunnit på att satsa på Madde. Istället blev Maddes ingång i huset hans fall Ett oövervinnligt hinder på hans väg till millen.
2021-04-27, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Juddan är såååå nyfiken på vad Dompa och Emelie har gjort och inte gjort. Mind your own business.
Emelie klargjorde iaf nu att hon vill ta initiativ och att hon tycker det är jobbigt att höra ”är det bara Dennis som vill ha dig” för att han är mer på och jagar. Hon vill ju också ha honom.
2021-04-27, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Åh andra sidan kanske inte en 72 årig gubbe direkt blir någon bra referensram för "kidzens" utseende.

Är mer på sättet dem beter sig på. Börjar vi gå in på utseende så slaktar min kära far menshåriga Kirsty och snoppen Dikmen alla dagar i veckan med sitt gubbhäng.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror både och. Och i avsnitten vinklas han relativt snällt. De få gånger han säger något per dag är med och då framstår han som mer levande än vad han är när man ser honom stå nollställd i ansiktet i liven.
Tror också att han vunnit på att satsa på Madde. Istället blev Maddes ingång i huset hans fall Ett oövervinnligt hinder på hans väg till millen.

Jovisst. Håll med
Medlem
Citat:

Bb har sjunkit varje säsong i kvalite. Saknar verkligen Adam Alsing som programledare i detta format , han var ett proffs.🧡
2021-04-27, 17:20
Medlem
Citat:

En fyrtiotalist som använder uttrycket ”white trash”? Festligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in