2021-04-27, 17:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag är chockad att han inte lagt in stöten att försöka charma Madde mer. Var säker på att han skulle bli mer offensiv för att ragga tittarröster. Det vore det enda han kan göra för att få någon sorts popularitet.
Glad att han inte gjort det dock för Madde förtjänar bättre än att en mösstönt ska leka med hennes känslor.
Vi måste se till att han åker innan Madde!

Tänk er de två i annexet, och HAN åker
2021-04-27, 17:10
Medlem
Simon är inte den smartaste att förstå regler mm.
Planeringen av eftermiddagen lär ta hela kvällen troligen.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vissa förstår uppenbarligen inte att det blir konsekvensen av att rösta just "ja".. Nu vinner Adrian och blir immun och så har vi ännu en vecka med en hetsätande robot. <3
+1, men som jag sagt ”sista idioten är inte född än”, tyvärr.
Men vi kan inte skylla på AD!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Nu blev det censur för att produktioben ska skrika till Simon HUR JÄVLA DUM I HUVUDET HAN ÄR!

Och Pedham som en jävla papegoja ”nicka för ja och *skakar på huvudet* för nej”.

SOM ATT PROBLEMET LIGGER I ATT KAMERAMANNEN INTE VET HUR ETT JA RESPEKTIVE NEJ SKA SIGNALERAS.

Dumma, dumma människor.
Medlem
Citat:
Klart han gör. Han är ju slapp i skinnet som en 60-åring. Får plats med 30 klädnypor bara i de där djupa fårorna i pannan.
fattar inte att morsan hans inte kunde skicka med han ett litet provkit med de bra salongsgrejerna
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

"Aaaaah shit Madde. Helt sjyyykt. Wow.....Tyr jag toug med maj en ust i fickan..."
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Nu blev det censur för att produktioben ska skrika till Simon HUR JÄVLA DUM I HUVUDET HAN ÄR!

Eller för att säga åt Nardos att skrika gör man i hemlandet som slår barn, i Sverige håller man käft om man vill vara "normal".
2021-04-27, 17:11
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Mwahahaha vad underbart det vore... Se hans chockade min Hoppas det sker på Måndag!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Haha jag tycker hatet mot Adrian är ganska överdrivet. Tycker också att han är patetisk i många situationer men ack så intressant att följa hans utstuderade plan till millen.

Speciellt när kodade meddelanden från systern o dylikt trillar in:

"När man varit på botten finns det bara en väg till toppen"

vad menar de med det? Vad är det kodord för?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Men varför skicka ut Dennis, han är åtminstone en av de få frispråkiga Blaisen.

Läste Adrian men kan vi inte kasta Adrian får det bli Dompa. Han lägger sig i tävlingar och bryyyyyr sig inte om han stannar eller inte. Men värst av allt tofflar han efter Surmelie, eller som du brukar skriva: feta grisen, så ja, svaret kvarstår.
2021-04-27, 17:12
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Jag är chockad att han inte lagt in stöten att försöka charma Madde mer. Var säker på att han skulle bli mer offensiv för att ragga tittarröster. Det vore det enda han kan göra för att få någon sorts popularitet.
Glad att han inte gjort det dock för Madde förtjänar bättre än att en mösstönt ska leka med hennes känslor.

Hade Adrian bjudit till och lagt en liten växel på Madde skulle han t.o.m kunnat ha vunnit hela BB, dvs visa lite sympati. Men han saknas all form av både sympati och empati. Tvärtom säger han öppet att han bryr sig om alla, vilket han absolut inte gör, den sjuka människan som ljuger oss rakt upp i ansiktet. Sådan falskhet köpet ingen om man tittar live. Han visas säkert annorlunda i avsnitten. Jag vet inte om det beror på att han är sjuk eller helt enkelt en hal ål. Kanske både och.
2021-04-27, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
vad menar de med det? Vad är det kodord för?

Vet att du hoppas innerligt men det har inte med Madde att göra, det kan jag ta gift på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in