2021-04-27, 15:44
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag är läskunnig men som du skriver bygger man vidare på något som till slut kan bli en trådsanning.
Nej inte om man kan läsa och förstå svenska
2021-04-27, 15:56
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vi vet nu att du tittar på TV4 play. SLUTA SPOILA för helvete. Ni som gör det förstör tråden och är bara tröttsamma.
2021-04-27, 16:10
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vi vet nu att du tittar på TV4 play. SLUTA SPOILA för helvete. Ni som gör det förstör tråden och är bara tröttsamma.

?????

Du går alltså in i Robinsontråden - klickar på inlägg märkta med spoiler och blir sedan upprörd över att du fått något spoilat? Hur mår du lilla vän?

Vad tror du ska finnas under ett inlägg som HAR SPOILERTAG - en icke-spoiler? Ett inlägg med spoilertag kommer givetvis att beröra något som inte sänts på vanlig TV än. Skyll dig själv säger jag bara. Sen går det ju att ifrågasätta hur mycket min, så kallade spoiler, kommer förstöra dagens avsnitt för dig...
Med det sagt, absolut att man skulle kunna skriva "Robinson tisdag" över för att vara extra tydligt. Ska börja med det i fortsättningen, men det är trots allt inte ett krav enligt moderatorn. Har ej begått ett fel, utan du är bara sne.
Senast redigerad av peterZiipen 2021-04-27 kl. 16:13.
2021-04-27, 16:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Anders sa vid ett öråd att det isf skulle bli omröstning - lika även då ja då vet jag ej - en tävling låter som en sannolik följd o avgörande

Just det. Förrförra året blev det ju lika även vid huvudröstningen och vid omröstningen mellan Fia och Åsa varpå de fick mötas i en tävling dagen efter.
2021-04-27, 16:21
Medlem
Buttson69s avatar
Senast redigerad av Buttson69 2021-04-27 kl. 16:31.
2021-04-27, 16:24
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Adonis. måste vara extremt svartsjuk Han blir friendzonad av sina två gullepluttar. Förklarar varför han inte copy/pastat sitt vanliga inlägg det senaste dygnet.
oj herregud så här mycket har jag inte skrattat av ett inlägg här på Flashback någonsin. Undrar nu lite lätt om han numera blivit bekant med dem privat och så kommer den här kallduschen och kanske så, ja mycket troligt, för hela trion eller så är det vardag för den slags
Senast redigerad av kubun 2021-04-27 kl. 16:26.
2021-04-27, 16:25
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs

2021-04-27, 16:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Han bröt väl relativt tidigt under säsongen. Denna händelse ägde rum mycket senare, precis innan finalveckan. Kan möjligtvis haft något med honom att göra, men ser inte hur något kring Hamilton skulle vara relevant så långt efter att han lämnat ön. Fattar inte vad produktionen berättat som resulterar i att Klas går iväg på stranden och lägger sig i fosterställning och gråter. Otroligt konstigt.

Och varför han inte berättat det efter att säsongen har sänts. Det kan väl omöjligen bryta mot något kontrakt då.
2021-04-27, 16:37
Medlem
Buttson69s avatar
2021-04-27, 16:49
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag har haft lite svårt att uppfatta vilka du menar med dina alias. Du nämner att dessa fyra: "Bögen, Feministen, Anders och Ankan är i en pakt" och jag har förstått att du menar de fyra av den sk originalfemman som nu är inne i själva Robinsons sammanslagna grupp, men vilka är vilka?

Här är deras rätta namn Ludvig, Johanna, Andreas och Annki.

Feministen bör väl vara Johanna och Ludvig lär nog vara bögen men sen blir det värre. Efter Johannas pålvinst så kallade hon Andreas för Ankan men inte kallar väl du Annki för Anders? Kanske har du trott att Andreas heter Anders (programledaren är det som heter Anders). Det enda smeknamn på Annki som jag lagt märke till förekommit här är "Gunde", tack vare hennes slående likhet med fd skidåkaren Gunde Svan. Är det henne du kallar Ankan?

Ja Zyxel04, vem är egentligen vem i din uppräkning av deltagare?

Feministen är Johanna.

Bögen är Ludvig. Har även kallat honom Ludde. När jag irriterar mig på honom kallar jag honom för bögen.

Andreas är Anders. Jag trodde han hette Anders först lol, läste lite slarvigt. Har haft svårt att släppa detta.

Jag har kallat Anki för Ankan men också för Gunde Svan. Går lite på känslan.

Jag har kallat Tova-Sophia för "Pär". Pär kommer fram när jag är sur på henne. Så nu vet det.
2021-04-27, 16:55
Medlem
Buttson69s avatar
2021-04-27, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69

Tror att produktionen som vanligt kommer lägga sig i och försöka få ut Ludde för att då blir det drama i gränslandet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in