2021-04-27, 13:22
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Adrian tar bort kanterna på skinkan?!?

Det gör jag också. Vem fan äter kanterna på skinka frivilligt?
2021-04-27, 13:23
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
😂😂😂😂😂😂 Ja!!!!
Haha, det är Pedofilveckan!
2021-04-27, 13:23
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Är väl främst Simon som driver om Nardos alla allergier osv. Tror nog snarare det är han som smittat av sig på Juddan när det kommer till det .

Nu fick jag ett roligt minne: när det var hockeyvecka och Nardos hävdade starkt att det inte kunde vara en tävling på inlines för att ge bort immunitet för att alla inte kunde åka inlines.

Simin drev med henne.

Sedan blev det en tävling där de skulle åka inlines (Nardos kom såklart sist, efter Katti som var gravt överviktig, närmare 60 år och med artros.

Simon utbrister "meeen det kan ju inte vara tävlingen. De kan ju inte ha en tävling där man ska åka inlines och Nardos inte kan det".

Hahahaha! Ja, det var riktigt bra!

Allt är orättvist i sann 90-talistanda, eller rasistiskt - det sistnämnda kortet har hon inte dragit ännu tack och lov.
2021-04-27, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Haha, det är pedofilveckan!
Nu händer det grejer!!! Hoppas de tar in Lasse för att få Mössan in i sin barndom munnen på riktigt! 🦜🦜🦜
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag med! Hade suttit redo med gaffeln för att spetsa Mössans klåfingriga fingrar. Dock så tycker jag inte att Simon förtjänar skiten för det är inte han som alltid alltid alltid äter upp allt/spanar som en hök på all mat.

Trycker de i sig rostade mackor nu? Efter att ha tryckt i sig potatisbullar. Fattar inte hur de orkar äta så mycket.
Nej absolut inte Simon som är så men blir väl tillslut att man tappar varje gång ngn ska fråga om den kan få ens mat innan man ens ätit upp..
ja Judith åt rätt många potatisbullar men Madde åt nog inga och de andra typ två st.. bara massa kolhydrater mäter ju inte så länge
Medlem
amiliasharborstes avatar
Vad hände mellan Adrian & Madde inatt? Verkar vara väldigt dramatiskt eftersom deras fankonto la ut ”tror ni detta är slutskedet för våra favoriters relation?” Eller något
Medlem
Ridnes avatar
Så Dompa lade sig i tävlingen för att han inte pallar att vara ifrån surkartet ett par dagar...
TOFFLA!!!!
2021-04-27, 13:25
Medlem
Så fruktansvärt tråkigt att de sitter och pratar om hur det var förra året och stålsätter sig och planerar att vara "snälla". Ugh.

På tal om det! Inga SpEkUlAtIoNeR hittills från Emelie, va? Undrar varför.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Vad hände mellan Adrian & Madde inatt? Verkar vara väldigt dramatiskt eftersom deras fankonto la ut ”tror ni detta är slutskedet för våra favoriters relation?” Eller något
bahaha
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Har Emelie vaknat på fel sida?! Vad har hänt?! Simon frågar snällt om han kan få lite av hennes mat. Skriiiiiiiker att alla äter maten av en. Hon får nämna Adrian vid namn, ta inte ut all din ilska över Simon. Tack! Och så röt hennes försvarsadvokat Dompa in. Ångrar nästan att jag röstade på honom igår.

Hur kan de göra det legitimt att vara så jävla oartig som hon är? Nardos kan iallafall bjuda lite på sig själv när hon är jobbig och de vågar driva med henne. Emelie däremot... Men är väl hennes humor antar jag? Humorn som inte ens jag som är en sarkastisk skåning förstår.

Ja, precis, frågan är retorisk... Det är därför jag inte kommer rösta på honom till något!
2021-04-27, 13:26
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Inget speciellt, mer än att Madde insåg för femtioelfte gången att Adrian inte ger något tillbaka.
2021-04-27, 13:26
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Vad är grejen med de bruna rockarna och lösmustascherna? Ska de föreställa pedofiler som ska försöka röva bort barn eller vad?
Undrar hur dom tänker egentligen om dom kan tänka! Dom får nog byta snart 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in